Pregled bibliografske jedinice broj: 992823
Računovodstvo promidžbe i darovanja
Računovodstvo promidžbe i darovanja // Računovodstvo, revizija i financije, XXVIII (2018), 12; 81-90 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 992823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računovodstvo promidžbe i darovanja
(Advertising and Promotion Accounting)
Autori
Guzić, Šime
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) XXVIII
(2018), 12;
81-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prmidžba ; darovi ; računovodstvo
(promotion ; gifts ; accounting)
Sažetak
Promidžba upućena javnosti putem medija i na druge načine upućena je potrošačima i kupcima i svim drugim osobama koje treba upoznati s proizvodima i uslugama društva ili sa samim društvom, ovisno o cilju promotivne akcije. Za troškove promidžbe društvo može odbiti pretporez, a troškovi promidžbe priznaju se kao porezni izdatci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb
Profili:
Šime Guzić
(autor)