Pregled bibliografske jedinice broj: 992767
Projekti na temu razvoja informacijske pismenosti kroz edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika
Projekti na temu razvoja informacijske pismenosti kroz edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika // Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva, 55 (2018), 55-56; 38-39 (nije recenziran, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 992767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekti na temu razvoja informacijske pismenosti kroz edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika
(Projects of information literacy development through education of educational staff)
Autori
Kalebić, Nevenka
Izvornik
Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva (1331-8454) 55
(2018), 55-56;
38-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
projekt, informacijska pismenost, edukacija
(project, information literacy, education)
Sažetak
Odjel za informacijske znanosti, Sveučilišta u Zadru od 2017. do 2019. godine sudjeluje u realizaciji i izvedbi dvaju projekata "INova@skola" i "Kako smo ispravljali Pisin toranj", oba vezana za unaprjeđenje i stjecanje znanja u području medijske, digitalne i informacijske pismenosti te osuvremenjivanju i osmišljavanju izvannastavnih aktivnosti kako bi doprinijeli unapređenju pismenosti kod učenika. Oba projekta imaju za cilj ojačati kompetencije odgojno-obrazovnog osoblja i materijalne kapacitete škole za njihovu provedbu. Projekt "INova@skola" u tom cilju orijentiran je isključivo za unaprjeđenje pismenosti učenika osnovnih škola, dok je projekt "Kako smo ispravljali Pisin toranj" za unaprjeđenje pismenosti kod učenika srednje škole. Uloga Odjela za informacijske znanosti u projektima je od velike važnosti, a posebno u provedbi edukacije kod ciljanih skupina, praćenje kvalitete kreiranja programa i evaluacije kreiranih digitalnih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti