Pregled bibliografske jedinice broj: 992402
Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka
Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 25 (2003), 1; 17-28 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 992402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bez motiviranog vjeroučitelja nema kvalitetnog vjeronauka
(Ohne einen motivierten Religionslehrer gibt es keinen Qualitätsreligionsunterricht)
Autori
Mandarić, Valentina Blaženka
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 25
(2003), 1;
17-28
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vjeroučitelj ; motivacija ; vjeronauk ; Crkva
(Religionslehrer ; Motivation ; Religionsunterricht ; Kirche)
Sažetak
U svojim razmišljanjima o temeljnoj ulozi vjeroučitelja u vjeronaučnoj nastavi autorica polazi od ciljeva katoličkog vjeronauka u odgojno-obrazovnom procesu. U ovom članku pokušava odgovoriti na pitanje: zašto neki vjeroučitelji postižu izvanredne rezultate, a drugi veoma slabe ili nikakve? Problem je, prije svega, u motivaciji vjeroučitelja. Autorica o motivaciji kao temeljnom opredjeljenju (optio fundamentalis) vjeroučitelja razmišlja na temelju podataka dobivenih iz nekih socioloških istraživanja. Pomoću statističkih pokazatelja ona pokušava utvrditi u kojoj mjeri motivacija kod vjeroučitelja postoji ili pak nedostaje. Na kraju navodi nekoliko pokazatelja o (ne)motiviranosti i nekoliko važnih čimbenika koji mogu doprinijeti jačanju motivacije kod vjeroučitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija