Pregled bibliografske jedinice broj: 992394
Vjeronauk u školi u službi dijaloga i pomirenja
Vjeronauk u školi u službi dijaloga i pomirenja // Bogoslovska smotra, 87 (2017), 3; 553-575 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 992394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjeronauk u školi u službi dijaloga i pomirenja
(Religious Education in School in the Service of Dialogue and Reconciliation)
Autori
RAZUM, Ružica
Izvornik
Bogoslovska smotra (0352-3101) 87
(2017), 3;
553-575
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
odgoj ; dijalog ; pomirenje ; kultura sukoba ; vjeronauk u školi
(education ; dialogue ; reconciliation ; culture of conflict ; religious education in school)
Sažetak
Tekst promišlja o važnosti odgojnoga djelovanja za promicanje dijaloga i pomirenja u hrvatskome društvu, a uzimajući u obzir mnogobrojne izazove koji dolaze iz suvremenoga konteksta. Posebna odgovornost s obzirom na promicanje dijaloga i pomirenja leži na vjeronaučnome odgoju. Ističe se važnost kršćanskog pristupa dijalogu i pomirenju u odgojnoj perspektivi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Religijske znanosti (interdisciplinarno polje)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Religious and Theological Abstracts