Pregled bibliografske jedinice broj: 991935
Unaprjeđenje kvalitete usluga primjenom inovativnih praksi u učenju i poučavanju
Unaprjeđenje kvalitete usluga primjenom inovativnih praksi u učenju i poučavanju // Kvaliteta – jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 151-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 991935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unaprjeđenje kvalitete usluga primjenom inovativnih praksi u učenju i poučavanju
(Improving quality of service with application innovative practices in teaching and learning)
Autori
Dužević, Ines ; Baković, Tomislav ; Buntić, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta – jučer, danas, sutra
/ Drljača, Miroslav - Pula : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019, 151-161
Skup
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 22.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Kvaliteta usluge ; Inovacije ; Visoko obrazovanje
(Service Quality ; Innovation ; Higher Education)
Sažetak
Svrha ovog rada je istražiti inovativne prakse koje se mogu koristiti u svrhu unaprjeđenja kvalitete visokoobrazovne usluge. U radu se, primjenom kvalitativnog istraživanja, ispituje važnost pojedinih inovativnih praksi u realizaciji strateških ciljeva visokoobrazovnih institucija. Istraživanje se fokusira na analizu mišljenja akademskih djelatnika o primjeni određenih praksi razvoja i unapređenja kvalitete učenja i poučavanja te postojanja institucionalnog okvira za unapređenje kvalitete učenja i poučavanja u okviru njihovih institucija, s ciljem detaljnijeg uvida u metodologiju uvođenja praksi za unapređenje kvalitete učenja i poučavanja na visokim učilištima u Republici Hrvatskoj. Rezultati istraživanja su pokazali kako se vodstva hrvatskih visokih učilišta uključenih u istraživanje sve više okreću razvoju strategija i planova razvoja kvalitete učenja i poučavanja kako bi se pratile promjene u suvremenim obrazovnim sustavima. Sva visoka učilišta imaju implementirane i druge metode vrednovanja kvalitete učenja i poučavanja, ali takve prakse se primjenjuju najčešće povremeno ili na dobrovoljnoj osnovi što nije dovoljno za postizanje kontinuiranog unapređenja. Analiza sadržaja ključnih strateških dokumenata i planova pokazala je kako su planovi često nepotpuni za potrebe unutarnjih dionika jer ne uključuju područja poput ocjenjivanja studenata, ne određuju jasno odgovornosti unutar sustava i ne propisuju jasne metodologije praćenja ostvarenih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb