Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 991525

Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu


Zanini Gavranić, Tatiana; Šugar, Violeta
Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu // 20. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra ; Quality - Yesterday, Today, Tomorrow" / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 321-331 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 991525 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu
(FMEA Methodology to Increase the Service Quality for the VIP Guests in Hospitality industry)

Autori
Zanini Gavranić, Tatiana ; Šugar, Violeta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
20. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra ; Quality - Yesterday, Today, Tomorrow" / Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019, 321-331

Skup
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 20.03.2019. - 22.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
upravljanje kvalitetom usluge u hotelijerstvu, FMEA, VIP
(Service Quality Management in Hospitality Industry, FMEA, VIP)

Sažetak
Posljednjih je godina u svijetu, ali i u Hrvatskoj, zamjetan trend porasta ulaganja u kvalitetu smještajnih kapaciteta. Značajne su investicije velikih hotelskih grupacija poput Valamara, Maistre, Arena Hospitality Group i Plave lagune, čiji portfelj čini najveći dio hrvatskih smještajnih kapaciteta. Kvaliteta se u turizmu, međutim, ne može mjeriti samo brojem zvjezdica, odnosno ulaganjem u infrastrukturu. Najveći doprinos kvaliteti ili nedostatak nekoga hotela ili drugoga smještajnog objekta odnosi se na uslugu i osoblje. Industrija ugošćavanja (hospitality) temelji se na kompleksnom spletu odnosa gosta i domaćina. Ukratko, usporedo s ulaganjem u kvalitetu infrastrukture potrebno je razvijati ljudske potencijale. To posebno dolazi do izražaja u segmentu VIP gostiju. Cilj je ovoga rada sustavan pristup identificiranju i vrednovanju potencijalnih pogrešaka u procesima pružanja usluga VIP gostima u hotelima. Korištenjem FMEA (Failure Mode and Effect Analysis) metodologije kreira se višedimenzijski model, koji može hotelskom menadžmentu pomoći u postupku vrednovanja i poboljšavanja usluga namijenjenih zahtjevnim VIP gostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Zbornik radova referira se u sekundarnim
publikacijama:JEL – Journal of Economics
Literature, EconLit, Pittsburg, USA CAB Abstracts



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Zanini Gavranić, Tatiana; Šugar, Violeta
Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu // 20. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra ; Quality - Yesterday, Today, Tomorrow" / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 321-331 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zanini Gavranić, T. & Šugar, V. (2019) Doprinos FMEA metode poboljšanju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu. U: Drljača, M. (ur.)20. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta - jučer, danas, sutra ; Quality - Yesterday, Today, Tomorrow".
@article{article, author = {Zanini Gavrani\'{c}, Tatiana and \v{S}ugar, Violeta}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2019}, pages = {321-331}, keywords = {upravljanje kvalitetom usluge u hotelijerstvu, FMEA, VIP}, title = {Doprinos FMEA metode pobolj\v{s}anju kvalitete usluga za VIP goste u hotelijerstvu}, keyword = {upravljanje kvalitetom usluge u hotelijerstvu, FMEA, VIP}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zanini Gavrani\'{c}, Tatiana and \v{S}ugar, Violeta}, editor = {Drlja\v{c}a, M.}, year = {2019}, pages = {321-331}, keywords = {Service Quality Management in Hospitality Industry, FMEA, VIP}, title = {FMEA Methodology to Increase the Service Quality for the VIP Guests in Hospitality industry}, keyword = {Service Quality Management in Hospitality Industry, FMEA, VIP}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo menad\v{z}era kvalitete}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font