Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 991396

Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići?


Radetić-Paić, Mirjana
Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići? // Zbornik radova 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije Petrinja, Hrvatska / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 99-112 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 991396 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići?
(Competencies for Teachers Working with Children with Developmental Difficulties: Which Direction Should We Take?)

Autori
Radetić-Paić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije Petrinja, Hrvatska / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko - Petrinja : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 99-112

ISBN
978-953-8115-53-0

Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije

Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje ; djeca s teškoćama u razvoju ; kompetencije ; učitelji
(life-long education ; children with developmental difficulties, competences, teachers)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je steći uvid u procjene vlastitih kompetencija učitelja (N=202) te utvrditi specifične razlike u samoprocjenama s obzirom na godine radnoga staža sa svrhom uvida u specifične nedostatke kompetencija vezanih uz integrirani odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju. U obradi podataka, uz izračunavanje osnovnih statističkih vrijednosti, korištena je diskriminacijska analiza i univarijatna analiza varijance. Rezultati pokazuju razlike u procjenama vlastitih kompetencija između učitelja s manjim radnim stažem odnosno stažem do 20 godina i onih s radnim stažem od 21 godinu i većim. Generalno učitelji s manje od dvadeset godina staža u tom kontekstu u većoj mjeri procjenjuju svoje kompetencije posebice kada se radi o djeci s većim teškoćama u razvoju te u korištenju didaktičkih sredstava i pomagala u odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju. S druge strane, učitelji s radnim stažem dužim od 21 godinu smatraju se općenito dovoljno obrazovanim za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama u razvoju. Vrijednost rezultata je da ukazuju na potrebu kvalitetnijeg obrazovanja i osposobljavanja učitelja kako u dodiplomskom obrazovanju na fakultetu tako i kontinuiranim usavršavanjem tijekom rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Mirjana Radetić-Paić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radetić-Paić, Mirjana
Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići? // Zbornik radova 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije Petrinja, Hrvatska / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 99-112 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Radetić-Paić, M. (2018) Kompetencije učitelja u radu s djecom s teškoćama u razvoju: Kojim smjerom trebamo ići?. U: Prskalo, I., Braičić, Z. & Badrić, M. (ur.)Zbornik radova 17. Dani Mate Demarina Odgoj i obrazovanje – budućnost civilizacije Petrinja, Hrvatska.
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2018}, pages = {99-112}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, kompetencije, u\v{c}itelji}, isbn = {978-953-8115-53-0}, title = {Kompetencije u\v{c}itelja u radu s djecom s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju: Kojim smjerom trebamo i\'{c}i?}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, kompetencije, u\v{c}itelji}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radeti\'{c}-Pai\'{c}, Mirjana}, year = {2018}, pages = {99-112}, keywords = {life-long education, children with developmental difficulties, competences, teachers}, isbn = {978-953-8115-53-0}, title = {Competencies for Teachers Working with Children with Developmental Difficulties: Which Direction Should We Take?}, keyword = {life-long education, children with developmental difficulties, competences, teachers}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Petrinja, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font