Pregled bibliografske jedinice broj: 991352
Načelo korelacije u nastavi katoličkog vjeronauka u osnovnoj školi s posebnim naglaskom na međupredmetnu korelaciju
Načelo korelacije u nastavi katoličkog vjeronauka u osnovnoj školi s posebnim naglaskom na međupredmetnu korelaciju // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 61 (2006), 3; 329-351 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 991352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo korelacije u nastavi katoličkog vjeronauka u osnovnoj školi s posebnim naglaskom na međupredmetnu korelaciju
(Correlation method in elementary school catechetical instrucition with special emphasis on intracurricular correlation)
Autori
Šimunović, Josip
Izvornik
Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 61
(2006), 3;
329-351
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vjeronauk u školi ; načelo korelacije, unutarpredmetna korelacija ; međupredmetna korelacija
(Catechism in the schools ; correlation principle ; intercurricular correlation ; intracurricular correlation)
Sažetak
U članku se govori o načelu korelacije kao sustavno-teološkom i religijsko-pedagoškom načelu, o vrstama korelacije i koracima u ostvarivanju toga načela u nastavi katoličkoga vjeronauka te o konkretnoj korelaciji katoličkoga vjeronauka s ostalim školskim predmetima. Prvi dio članka donosi kratki pregled načela korelacije kao sustavno-teološkog i religijsko-pedagoškog načela. Drugi dio članka govori o načelu korelacije u nastavi katoličkoga vjeronauka koje se ostvaruje na dvije razine: unutar nastavnog sadržaja samoga predmeta (unutarpredmetna korelacija)i s određenim nastavnim sadržajima ostalih školskih predmeta (međupredmetna korelacija). Svaka od ovih razina ima još dvije podrazine: koralcija u istom godištu (horizontalna korelacija) i korelacija među godištima (vertikalna korelacija). Treći dio članka donosi vrste korelacije katoličkoga vjeronauka u osnovnoj školi s ostalim školskim predmetima, a četvrti dio korake u ostvarenju spomenute korelacije. Na kraju promišljanja o načelu korelacije u nastavi katoličkoga vjeronauka u osnovnoj školi s posebnim naglaskom na međupredmetnu korelaciju donose se poticaji za međupredmetnu korelaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija