Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 991203

Neki suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja


Atanasov Piljek, Diana, Topolovac, Igor
Neki suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja // Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko - znanstvenih skupova ECNSI 2010 ; ECNSI 2011 i ECNSI 2012. / Težak, Dubravka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 196-198 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 991203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neki suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja
(Some contemporary interactive aspects of music teaching in the learning process)

Autori
Atanasov Piljek, Diana, Topolovac, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko - znanstvenih skupova ECNSI 2010 ; ECNSI 2011 i ECNSI 2012. / Težak, Dubravka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 196-198

Skup
1. EMEE 2012 Education in the Modern European Environment 7th Balkan Arts and Science in Education Conference

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pamćenje, glazbena nastava, suvremeni kurikul, aktivno muziciranje
(memory, music teaching, contemporary curriculum, active music playing)

Sažetak
Ovaj rad razmatra nastavu glazbe u suvremenim edukacijskom trendovima, integriranu u odgojno – obrazovni proces. Nastava glazbe sve je češće u interakciji s različitim aspektima učenikova života. Ona aktivno pridonosi psihičkom, emocionalnom, motoričkom i kognitivnom razvoju svakoga pojedinog učenika

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Atanasov Piljek, Diana, Topolovac, Igor
Neki suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja // Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko - znanstvenih skupova ECNSI 2010 ; ECNSI 2011 i ECNSI 2012. / Težak, Dubravka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 196-198 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Atanasov Piljek, Diana, Topolovac, Igor (2015) Neki suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu učenja. U: Težak, D. (ur.)Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko - znanstvenih skupova ECNSI 2010 ; ECNSI 2011 i ECNSI 2012..
@article{article, editor = {Te\v{z}ak, D.}, year = {2015}, pages = {196-198}, keywords = {pam\'{c}enje, glazbena nastava, suvremeni kurikul, aktivno muziciranje}, title = {Neki suvremeni interaktivni aspekti nastave glazbe u procesu u\v{c}enja}, keyword = {pam\'{c}enje, glazbena nastava, suvremeni kurikul, aktivno muziciranje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Te\v{z}ak, D.}, year = {2015}, pages = {196-198}, keywords = {memory, music teaching, contemporary curriculum, active music playing}, title = {Some contemporary interactive aspects of music teaching in the learning process}, keyword = {memory, music teaching, contemporary curriculum, active music playing}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font