Pregled bibliografske jedinice broj: 991141
Korištenje edukacijskih robota u nastavi humanističkih i društvenih predmeta
Korištenje edukacijskih robota u nastavi humanističkih i društvenih predmeta, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 991141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje edukacijskih robota u nastavi humanističkih i društvenih predmeta
(Using Educational Robots in Teaching Humanistic and Social Subjects)
Autori
Turčinović, Natan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
10.07
Godina
2018
Stranica
19
Mentor
Ana Sović Kržić
Ključne riječi
Edukacijski roboti ; interaktivna geografska karta ; Arduino ; LED dioda ; tipkalo ; LCD ; MCP23017
(Educational robots ; interactive geographical map ; Arduino ; LED diodes ; pushbuttons ; LCD ; MCP23017)
Sažetak
U ovom radu opisan je postupak izrade interaktivne geografske karte kao edukacijskog robota. U tu svrhu korišten je Arduino UNO kao baza za izradu rada. Opisano je što su edukacijski roboti te je dan primjer korištenja nekolicine robota. Objašnjeno je fizičko korištenje Arduina i ostalih korištenih elemenata, LED, tipkala, LCD–a i MCP23017 čipa koji povećava broj digitalnih ulaza/izlaza. Također je opisano programiranje Arduina u C programskom jeziku za izradu interaktivne geografske karte. U sklopu rada učinjena je interaktivna geografska karta Njemačke na kojoj tipkala predstavljaju pojmove koje učenici u osnovnoj školi moraju znati pokazati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2017-05-5917 - Transformacija robota u edukacijsko sredstvo (TRES) (Sović Kržić, Ana, HRZZ ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Ana Sović
(mentor)