Pregled bibliografske jedinice broj: 99098
Projektiranje dinamičkog courseware-a u hipermedijskoj autorskoj ljusci
Projektiranje dinamičkog courseware-a u hipermedijskoj autorskoj ljusci, 2002., diplomski rad, fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja, Split
CROSBI ID: 99098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektiranje dinamičkog courseware-a u hipermedijskoj autorskoj ljusci
(Projecting an Dynamic Courseware in Hypermedia Authoring Shell)
Autori
Horvat, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja
Mjesto
Split
Datum
27.03
Godina
2002
Stranica
65
Mentor
Stankov, Slavomir
Neposredni voditelj
Stankov, Slavomir
Ključne riječi
Courseware; inteligentni tutorski sustavi; dinamički generator courseware-a
(Courseware; Intelligent Tutoring Systems; Dynamic Courseware Generation)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada je oblikovanje courseware-a čijom bi se implementacijom unaprijedio proces učenja i poučavanja u već postojećem sustavu Tutor &#8211 ; Expert System (TEx-Sys), (Stankov, 1997). Kako bi vidjeli da li oblikovani courseware posjeduje karakteristike Dinamičkog generatora courseware-a (engl. Dynamic Courseware Generation &#8211 ; DCG) u drugom poglavlju obrađen je sljedeći rad: &#8226 ; Dynamic Courseware Generation: At the Cross Point of CAL, ITS and Authoring ; Julita Vassileva, 1995. U tom radu opisana je struktura dinamičkog generatora courseware-a, courseware-a koji se dinamički mijenja ovisno o potrebama učenika u procesu učenja i poučavanja. Treće poglavlje posvetili smo courseware-u u inteligentnim tutorskim sustavima. U četvrtom poglavlju opisan je model courseware-a u sustavu TEx-Sys. Grafički prikaz modela courseware-a u sustavu TEx-Sys je pokazan na konkretnom primjeru u petom poglavlju. Za primjer je uzet dio nastavnog sadržaja predmeta &#8221 ; Uvod u računarstvo&#8221 ; za studente studijskih grupa matematike i informatike, matematike, informatike i tehničke kulture, fizike i informatike kao i fizike i tehničke kulture na Fakultetu prirodoslovno &#8211 ; matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu. Osim toga je detaljno prikazan nastavni sadržaj nastavne cjeline &#8221 ; Računalo kao sustav&#8221 ; u okviru nastavnog predmeta &#8221 ; Uvod u računarstvo&#8221 ; . Zaključak je dat u šestom poglavlju, a sadrži osvrt na cjelokupan rad. Popis korištene literature nalazi se u sedmom poglavlju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo