Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 99078

Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja


Keller, Marina
Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja // V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka / Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka ; Jurjević-Grkinić, I. (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2001. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 99078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja
(Inclusion of Children with Dominant Speech and Language Disorder into Educational System)

Autori
Keller, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka / Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka ; Jurjević-Grkinić, I. - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2001

Skup
V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.05.2001. - 19.05.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Sažetak
Rad obuhvaća kratki pregled uspjeha tridesetero djece s dominantnim govorno - jezičnim poremećajem u sustavu osnovnog školovanja, a nakon prethodno završene višegodišnje govorne rehabilitacije i edukacije u predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG. Obuhvaćene su tri generacije od prosječno desetero djece, unatrag deset godina. Rezultati pokazuju vrlo visok postotak uključivanja u redoviti sustav školovanja (oko 70%), te zadovoljavajući školski uspjeh (od dobrog do odličnog). Potpuna svrha kompleksne govorne rehabilitacije i edukacije djece u predškolskoj dobi jest njihova integracija u sve oblike društva. Uključivanje u redovito školovanje svakako je veoma važan korak prema tome cilju i &#8220 ; ; opipljiv&#8221 ; ; dokaz uspješnosti predškolske rehabilitacije. Uspješno uključivanje djece s govorno&#8211 ; ; jezičnim poremećajem u sustav redovita školovanja poželjan je s psihološkog, sociološkog ali i ekonomskog stajališta. Ekonomski gledano, trebalo bi analizirati troškove i koristi na reprezentativnom uzorku, pa bi se pokazalo koliko kompleksna govorna rehabilitacija i edukacija u predškolskoj dobi pridonosi smanjenju troškova rehabilitacije u kasnijoj dobi. Navedeni rezultati pokazuju opravdanu potrebu daljnjih ciljanih praćenja, koja bi riješila dvojbu: Predškolska kompleksna govorna rehabilitacija i edukacija - da ili ne? Vjerujemo da je odgovor pozitivan i da ćemo to ubuduće dokazati na značajnijem uzorku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
207001

Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Keller, Marina
Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja // V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka / Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka ; Jurjević-Grkinić, I. (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2001. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Keller, M. (2001) Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja. U: Crnković, V., Dabić-Munk, D. & Jurjević-Grkinić, I. (ur.)V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Keller, Marina}, year = {2001}, pages = {54}, keywords = {}, title = {Uklju\v{c}ivanje djece s dominantnim govorno-jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama u sustav \v{s}kolovanja}, keyword = {}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Keller, Marina}, year = {2001}, pages = {54}, keywords = {}, title = {Inclusion of Children with Dominant Speech and Language Disorder into Educational System}, keyword = {}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font