Pregled bibliografske jedinice broj: 99078
Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja
Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja // V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka / Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka ; Jurjević-Grkinić, I. (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2001. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 99078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uključivanje djece s dominantnim govorno-jezičnim teškoćama u sustav školovanja
(Inclusion of Children with Dominant Speech and Language Disorder into Educational System)
Autori
Keller, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor: zbornik sažetaka
/ Crnković, Višnja ; Dabić-Munk, Darinka ; Jurjević-Grkinić, I. - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2001
Skup
V. Međunarodni simpozij verbotonalnog sistema - Multisenzorika i govor
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.05.2001. - 19.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Sažetak
Rad obuhvaća kratki pregled uspjeha tridesetero djece s dominantnim govorno - jezičnim poremećajem u sustavu osnovnog školovanja, a nakon prethodno završene višegodišnje govorne rehabilitacije i edukacije u predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG. Obuhvaćene su tri generacije od prosječno desetero djece, unatrag deset godina. Rezultati pokazuju vrlo visok postotak uključivanja u redoviti sustav školovanja (oko 70%), te zadovoljavajući školski uspjeh (od dobrog do odličnog). Potpuna svrha kompleksne govorne rehabilitacije i edukacije djece u predškolskoj dobi jest njihova integracija u sve oblike društva. Uključivanje u redovito školovanje svakako je veoma važan korak prema tome cilju i &#8220 ; ; opipljiv&#8221 ; ; dokaz uspješnosti predškolske rehabilitacije. Uspješno uključivanje djece s govorno&#8211 ; ; jezičnim poremećajem u sustav redovita školovanja poželjan je s psihološkog, sociološkog ali i ekonomskog stajališta. Ekonomski gledano, trebalo bi analizirati troškove i koristi na reprezentativnom uzorku, pa bi se pokazalo koliko kompleksna govorna rehabilitacija i edukacija u predškolskoj dobi pridonosi smanjenju troškova rehabilitacije u kasnijoj dobi. Navedeni rezultati pokazuju opravdanu potrebu daljnjih ciljanih praćenja, koja bi riješila dvojbu: Predškolska kompleksna govorna rehabilitacija i edukacija - da ili ne? Vjerujemo da je odgovor pozitivan i da ćemo to ubuduće dokazati na značajnijem uzorku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti