Pregled bibliografske jedinice broj: 99076
Inteligentni tutorski sustavi: prošlost, sadašnjost i budućnost
Inteligentni tutorski sustavi: prošlost, sadašnjost i budućnost, 2002., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja, Split
CROSBI ID: 99076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inteligentni tutorski sustavi: prošlost, sadašnjost i budućnost
(Intelligent Tutoring Systems: Past, Present and Future)
Autori
Debak, Dragica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja
Mjesto
Split
Datum
14.03
Godina
2002
Stranica
68
Mentor
Stankov, Slavomir
Neposredni voditelj
Stankjov, Slavomir
Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi (ITS); povijesni prikaz ITS; definicija ITS; procjena ITS; budućnost ITS
(Intelligent Tutoring Systems; History of ITS; ITS Definition; ITS evaluiation; ITS future)
Sažetak
Cilj rada - praćenje razvoja inteligentnih tutorskih sustava (engl. Intelligent Tutoring Systems, ITS), odnosno inteligentnih računalom poduprtih sustava, koji su dio suvremene inteligentne tehnologije namijenjene potpori i poboljšanju procesa učenja i poučavanja. Rad se sastoji od osam poglavlja: Prvo poglavlje - ''Preteče ITS-a'' - riječ je o sustavima koji su prethodili ITS-ima. Taj put je tekao od programirane nastave prema nastavi pomoću računala, zatim prema inteligentnoj nastavi pomoću računala i konačno prema ITS-u. Navedena je važnost umjetne inteligencije i spoznajne psihologije te njihov doprinos razvoju ITS-a. Drugo poglavlje - ''Definicija ITS-a'' - definirani su ITS-i, njihove komponente i veze, te način funkcioniranja. Navedena su mišljenja nekolicine autora vezanih uz pojam inteligencije. Treće poglavlje - ''Povijest ITS-a'' - navedene su najvažnije karakteristike ITS-a počevši od kasnih 1960-tih pa sve do kraja 1990-tih. Svaka dekada popraćena je u to vrijeme razvijenim sustavima. Četvrto poglavlje - ''Procjene ITS-a'' - procijenjeno je šest ITS-a. Na svakom od njih provedena su znanstvena istraživanja, te na temelju toga doneseni zaključci o njihovoj efikasnosti. Peto poglavlje - ''Budućnost istraživanja i razvoja ITS-a'' - izneseno je pet vizija vezanih uz budući razvoj ITS-a. Šesto poglavlje - ''Zaključak'' - navedene su osnovne karakteristike ITS-a temeljene na njegovoj usporedbi sa tradicionalnim pristupom nastavi. Sedmo poglavlje - ''Literatura'' - navedena sva korištena literatura u ovom radu. Osmo poglavlje - ''Prilog'' - abecednim redom navedeni su svi ITS-i korišteni u raspravama koje su provedene u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177010
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Slavomir Stankov
(mentor)