Pregled bibliografske jedinice broj: 990675
Menadžment tržišnih komunikacija
Menadžment tržišnih komunikacija. Zagreb: Plejada, 2014 (Udžbenik)
CROSBI ID: 990675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment tržišnih komunikacija
(Management of communications)
Autori
Kraljević, Radojka ; Perkov, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, ostalo
Izdavač
Plejada
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
319
ISBN
978-953-56450-4-7
Ključne riječi
komunikacija, menadžment, psihološki procesi
(communications, management, psychological proces)
Sažetak
Svrha ove knjige počiva na ambiciji da čitatelji bolje shvate multidisciplinarnost menadžmenta tržišnih komunikacija u novoj ekonomiji. Knjiga je organizirana u devet poglavlja : Komunikacija, Integrirana tržišna komunikacija, Oglašavanje i oglašivački proces, Upravljanje oglašavanjem i e-marketing, Kreativnost u oglašavanju, Stavovi i persuazivna komunikacija, Upravljanje odnosima s javnošću, Utjecaj psiholoških procesa na integriranu tržišnu komunikaciju. Zadnje poglavlje odnosi se na studije poslovnih slučajeva. Svaka obrađena tema praćena je pitanjima za raspravu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas