Pregled bibliografske jedinice broj: 990438
Utjecaj sviranja glazbenih instrumenata u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja
Utjecaj sviranja glazbenih instrumenata u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja // Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu UFZG 2015 / The Faculty of Teacher Education University of Zagreb Conference, UFZG2015, ZBORNIK RADOVA / BOOK OF SELECTED PAPERS ; III. B simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/ 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education, izvorni znanstveni rad/ original scientific paper, str. 210-222. CIP 000903539 ; ISBN: 978- 953-7210-80-9 / Gazdić - Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 210-222 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 990438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj sviranja glazbenih instrumenata u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja
(The impact of playing musical instruments during elementary school age on the selection of high school and profession)
Autori
Atanasov Piljek, Diana i Jurkić Sviben, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu UFZG 2015 / The Faculty of Teacher Education University of Zagreb Conference, UFZG2015, ZBORNIK RADOVA / BOOK OF SELECTED PAPERS ; III. B simpozij: Istraživanja glazbenih paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja/ 3rd Symposium: B. Researching Musical Paradigms of Childhood and Education, izvorni znanstveni rad/ original scientific paper, str. 210-222. CIP 000903539 ; ISBN: 978- 953-7210-80-9
/ Gazdić - Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 210-222
ISBN
978-953-7210-80-9
Skup
3. Međunarodna znanstvena Konferencija Učiteljskog fakulteta/ International academic conference: Istraživanja paradigmi djetinjstva odgoja i obrazovanja/ Researching Paradigms of Childhood and Education
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
neglazbene kompetencije ; osobni interesi ; razina obrazovanja ; sviranje
(non-musical competences ; personal interests ; level of education ; playing)
Sažetak
Brojna znanstvena istraživanja ukazuju na povezanost određenih glazbenih aktivnosti s razvojem neglazbenih kompetencija. Učenje sviranja glazbenog instrumenta doprinosi razvoju elemenata višestrukih inteligencija. Cilj ovoga rada je ispitati postoji li utjecaj učenja i aktivnosti sviranja nekog glazbenog instrumenta u osnovnoj školi na odabir srednje škole i zanimanja. U ovom istraživanju razmatrana su pitanja: utječe li sviranje u osnovnoškolskoj dobi na odabir srednje škole i zanimanja, na opći uspjeh ispitanika u osnovnoj i srednjoj školi, na uspjeh iz matematike, na razinu budućeg obrazovanja te na određena kulturološka dostignuća i obilježja ( količina pročitanih knjiga, poznavanje stranih jezika, upravljanje motornim vozilima…). U istraživanju je sudjelovalo 230 ispitanika različitih dobnih skupina podijeljenih u dvije kategorije: ispitanici koji su svirali glazbeni instrument u osnovnoškolskoj dobi i oni koji nisu. Ispitivanje je provedeno provjerenim anketnim upitnikom. Rezultati su analizirani neparametrijskom metodom obrade podataka te upućuju na potrebu sviranja glazbenog instrumenta u osnovnoškolskoj dobi i višestruku korist samog sviranja u razvoju neglazbenih kompetencija mlade osobe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb