Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 990256

Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta


Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina
Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta // XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2017. str. 321-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 990256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta
(Teaching Methodology of Cultural Contentin Primary Education – Teaching the Historical, Culturaland Literary Work of the Zrinski Family as a Constituent of Croatian Identity)

Autori
Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan - Pečuh : Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2017, 321-329

ISBN
978-963-89731-3-9

Skup
XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup

Mjesto i datum
Pečuh, mađarska, 21.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
metodička interpretacija ; kulturološki sadržaji ; obitelj Zrinski ; hrvatski identitet
(interpretation of teaching methodology ; cultural contents ; the Zrinski family ; Croatian identity)

Sažetak
Proces poučavanja o sastavnicama hrvatskoga identiteta u primarnome obrazovanju podrazumijeva učenje u kulturološkome kontekstu. Jednim od važnih elemenata hrvatskoga identiteta smatra se povijesno, političko i kulturno djelovanje obitelji Zrinski. Kompleksnost njihova djelovanja zahtijeva interpolaciju kulturnih, povijesnih, političkih, književnih i jezičnih sadržaja u metodički diskurs. Metodički mikrostrukturirani model poučavanja o toj temi uključuje neposredan istraživački pristup sadržaju dostupnih povijesnih izvora (spomenika kulture i književnih djela). Metodički čin obuhvaća stjecanje znanja o sadržaju osobnim iskustvom u neposrednoj stvarnosti, u istraživačkim situacijama, na temelju ponuđenih izvora i u dijalogu s istraživačima povijesne teme. Opseg istraživačke teme uvjetovan je kronološkom dobi učenika, a doživljajno usmjeravanje i intelektualno spoznavanje obuhvaća istraživačke situacije u zagrebačkoj Prvostolnici, gdje su posmrtni ostatci Zrinskih i Frankopana, te istraživanje primjerenih književnometodičkih predložaka. Svrha metodičkoga čina obuhvaća spoznaju o elementima hrvatskoga identiteta i razvoj sposobnosti istraživanja, a odgojna se zadaća odnosi na jačanje osjećaja pripadnosti hrvatskome narodu i spoznaje o važnosti moralnoga i domoljubnoga djelovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Budinski (autor)

Avatar Url Martina Kolar Billege (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina
Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta // XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2017. str. 321-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Budinski, V. & Kolar Billege, M. (2017) Metodička interpretacija kulturoloških sadržaja u primarnome obrazovanju – poučavanje o povijesnom, kulturnom i književnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta. U: Blažetin, S. (ur.)XIII. međunarodni kroatistički znanstveni skup.
@article{article, author = {Budinski, Vesna and Kolar Billege, Martina}, editor = {Bla\v{z}etin, S.}, year = {2017}, pages = {321-329}, keywords = {metodi\v{c}ka interpretacija, kulturolo\v{s}ki sadr\v{z}aji, obitelj Zrinski, hrvatski identitet}, isbn = {978-963-89731-3-9}, title = {Metodi\v{c}ka interpretacija kulturolo\v{s}kih sadr\v{z}aja u primarnome obrazovanju – pou\v{c}avanje o povijesnom, kulturnom i knji\v{z}evnom djelovanju obitelji Zrinski kao sastavnici hrvatskoga identiteta}, keyword = {metodi\v{c}ka interpretacija, kulturolo\v{s}ki sadr\v{z}aji, obitelj Zrinski, hrvatski identitet}, publisher = {Znanstveni zavod Hrvata u Ma\djarskoj}, publisherplace = {Pe\v{c}uh, ma\djarska} }
@article{article, author = {Budinski, Vesna and Kolar Billege, Martina}, editor = {Bla\v{z}etin, S.}, year = {2017}, pages = {321-329}, keywords = {interpretation of teaching methodology, cultural contents, the Zrinski family, Croatian identity}, isbn = {978-963-89731-3-9}, title = {Teaching Methodology of Cultural Contentin Primary Education – Teaching the Historical, Culturaland Literary Work of the Zrinski Family as a Constituent of Croatian Identity}, keyword = {interpretation of teaching methodology, cultural contents, the Zrinski family, Croatian identity}, publisher = {Znanstveni zavod Hrvata u Ma\djarskoj}, publisherplace = {Pe\v{c}uh, ma\djarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font