Pregled bibliografske jedinice broj: 990249
VREDNOVANJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH
VREDNOVANJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: PRIRUČNIK ZA NASTAVNIKE U OBRAZOVANJU ODRASLIH / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 165-182
CROSBI ID: 990249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
VREDNOVANJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH
(Evaluation in Adult Education)
Autori
Rajić, Višnja ; Zbukvić Ožbolt, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: PRIRUČNIK ZA NASTAVNIKE U OBRAZOVANJU ODRASLIH
Urednik/ci
Koludrović, Morana ; Vučić, Mario
Izdavač
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
165-182
ISBN
978-953-8065-16-3
Ključne riječi
vrednovanje ; formativno i sumativno ;
(evaluation ; formative and sumative assessment)
Sažetak
S obzirom na to da se andragoški ciklus završava procesom (samo)vrednovanja, u posljednjem se poglavlju pod nazivom VREDNOVANJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH možete upoznati upravo s tom problematikom. Osim objašnjavanja terminoloških poteškoća vezanih za to osjetljivo područje obrazovnih sustava, bit će vam jasnije kako, kada i zašto odabrati određenu metodu vrednovanja te kako upotrijebiti dobivene rezultate (samo)vrednovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)