Pregled bibliografske jedinice broj: 990248
Analiza potreba i planiranje nastavnog procesa u obrazovanju odraslih
Analiza potreba i planiranje nastavnog procesa u obrazovanju odraslih // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: PRIRUČNIK ZA NASTAVNIKE U OBRAZOVANJU ODRASLIH / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 65-84
CROSBI ID: 990248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza potreba i planiranje nastavnog procesa u obrazovanju odraslih
(Needs analysis and planning in adult education)
Autori
Rajić, Višnja ; Zbukvić Ožbolt ; Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: PRIRUČNIK ZA NASTAVNIKE U OBRAZOVANJU ODRASLIH
Urednik/ci
Koludrović, Morana ; Vučić, Mario
Izdavač
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
65-84
ISBN
978-953-8065-16-3
Ključne riječi
analiza potreba, andragoški ciklus, obrazovanje odraslih
(needs analysis ; andragogical cyclus ; adult education)
Sažetak
Radi što jednostavnijeg razumijevanja pristupa obrazovanju odraslih i organiziranja nastavnog procesa sljedeća smo poglavlja strukturirali na temelju andragoškog ciklusa kao osnove izrade kurikula u obrazovanju odraslih. Zbog toga ćete u trećem poglavlju pod nazivom ANALIZA POTREBA I PLANIRANJE NASTAVNOG PROCESA U OBRAZOVANJU ODRASLIH dobiti smjernice kako i zašto provesti analizu potreba koja je prvi korak u andragoškom ciklusu te kako na temelju suvremenih načela i odrednica obrazovanja odraslih planirati i organizirati obrazovanje odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)