Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 989909

Povezanost nastave glazbene kulture u osnovnoj i srednjoj školi i studija za učitelje razredne nastave


Diana Atanasov Piljek
Povezanost nastave glazbene kulture u osnovnoj i srednjoj školi i studija za učitelje razredne nastave // Metodika, 3 (2002), 1; 87-94 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 989909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost nastave glazbene kulture u osnovnoj i srednjoj školi i studija za učitelje razredne nastave
(The relationship between musical culture in primary and secondary schools and teacher education courses for primary school teachers)

Autori
Diana Atanasov Piljek

Izvornik
Metodika (1332-7879) 3 (2002), 1; 87-94

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
nova koncepcija, nastava glazbe, glazbeno opismenjavanje
(new concept, teaching music, musical writings)

Sažetak
Glazba, kao važan činitelj kvalitete psihičkog, intelektualnog i kulturnog života, prati nas od samog rođenja do smrti i sudjeluje u formiranju ličnosti i njenih estetskih kriterija. Nastava glazbe tijekom većeg dijela školovanja razvija ili ne razvija djetetove glazbene sposobnosti, vještine pa i kulturne navike. Njezin utjecaj seže i do studentske populacije učiteljskog studija. Zbog postojeće koncepcije nastave glazbe u osnovnim i srednjim školama i bezbrojnih glazbenih aktivnosti, a malo vremena, učenici ne uspiju usvojiti niti osnove poznavanja glazbe. Novom koncepcijom nastave glazbe u višim razredima osnovne škole u kojoj bi se težište stavilo na slušanje i upoznavanje glazbe, a glazbeno opismenjavanje premjestilo samo u slobodne aktivnosti vezane uz orkestar tj. sviranje, oslobodio bi se prostor bolje ostvarivanje glavnog cilja predmeta glazbena kultura, a to je stvaranje istinskog ljubitelja i kritičkog slušatelja glazbe. To bi se pak odrazilo na lakše i brže odvijanje nastave glazbe na učiteljskom studiju jer bi studenti već imali djelomično formiran glazbeni ukusa, izvježban glas, pripravljen za odgoj novih ljubitelja glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Atanasov Piljek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Diana Atanasov Piljek
Povezanost nastave glazbene kulture u osnovnoj i srednjoj školi i studija za učitelje razredne nastave // Metodika, 3 (2002), 1; 87-94 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Diana Atanasov Piljek (2002) Povezanost nastave glazbene kulture u osnovnoj i srednjoj školi i studija za učitelje razredne nastave. Metodika, 3 (1), 87-94.
@article{article, year = {2002}, pages = {87-94}, keywords = {nova koncepcija, nastava glazbe, glazbeno opismenjavanje}, journal = {Metodika}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1332-7879}, title = {Povezanost nastave glazbene kulture u osnovnoj i srednjoj \v{s}koli i studija za u\v{c}itelje razredne nastave}, keyword = {nova koncepcija, nastava glazbe, glazbeno opismenjavanje} }
@article{article, year = {2002}, pages = {87-94}, keywords = {new concept, teaching music, musical writings}, journal = {Metodika}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1332-7879}, title = {The relationship between musical culture in primary and secondary schools and teacher education courses for primary school teachers}, keyword = {new concept, teaching music, musical writings} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font