Pregled bibliografske jedinice broj: 989882
USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA
USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA // Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 11 (2010), 21; 372-384 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 989882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA
Autori
Atanasov Piljek, Diana ; Topolovac, Igor
Izvornik
Metodika : časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 11
(2010), 21;
372-384
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
uspješnost ; kolegiji glazbe ; Bolonjska deklaracija ; bolonjski sustav studiranja ; integrirano poučavanje
(achievement, music courses, Bologna Declaration, studying under the Bologna system, integrated teaching)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti učiteljskog studija, koji su slušali kolegije glazbe na studiju prije primjene načela Bolonjske deklaracij, e manje uspješni od studenata učiteljskog studija koji su slušali kolegije glazbe nakon primjene Bolonjske deklaracije. U istraživanju je sudjelovalo 152 studenta/icE, apsolventa/ica i diplomiranih učitelja/ica razredne nastave. Podaci su prikupljeni metodom prikupljanja podataka iz postojeće dokumentacije, njihova uspoređivanja i analiziranja. Ovim istraživanjem utvrđena je značajna razlika u uspješnosti studenata iz glazbenih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene bolonjskih programa. Rezultati upućuju na potrebu daljnjeg praćenja razvoja visokoškolskog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost