Pregled bibliografske jedinice broj: 989499
Matematička igra Codenames - projektiranje
Matematička igra Codenames - projektiranje, 2019., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 989499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematička igra Codenames - projektiranje
(Math game Codenames - designing)
Autori
Karninčić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.03
Godina
2019
Stranica
61
Mentor
Radobolja, Gordan
Neposredni voditelj
Zorić, Željka
Ključne riječi
igre, matematika, istraţivanje, timski rad, asocijacija, komunikacija, kognitivni razvoj, metakognicija
(games, mathematics, research, team work, association, communication, cognitive development, metacognition)
Sažetak
Unatoč svjetskim istraživanjima koja pokazuju da korištenje obrazovnih igara u nastavnom procesu ima pozitivan utjecaj na učenje i motivaciju, u hrvatskim je školama upotreba igara kao nastavne metode minimalna. I dalje postoji predrasuda da je igra bučna aktivnost koja predstavlja gubitak vremena i kojoj nije mjesto u obrazovnoj ustanovi. Uzimajući to u obzir izrodila se motivacija za kreiranje Matematičkog Codenames- a. Matematičke igre asocijacija koja je nastala po uzoru na poznatu društvenu igru Codenames s ciljem provjere konceptualnog znanja kod učenika, razvoja njihovih kognitivnih sposobnosti, kreativnosti i snalažljivosti. To je, može se reći projekt kojim se želi još više probiti barijera koja postoji između obrazovnih igara i nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski