Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 989478

PRIMJENA SOCIJALNIH OBLIKA RADA U POUČAVANJU GRAMATIKE U SREDNJOJ ŠKOLI


Bjedov, Vesna
PRIMJENA SOCIJALNIH OBLIKA RADA U POUČAVANJU GRAMATIKE U SREDNJOJ ŠKOLI // U riječi hrvatskoj / Ćavar, Ana ; Nemeth-Jajić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 341-361 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 989478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA SOCIJALNIH OBLIKA RADA U POUČAVANJU GRAMATIKE U SREDNJOJ ŠKOLI
(APPLICATION OF SOCIAL WORK MODELS IN TEACHING GRAMMAR IN SECONDARY SCHOOL EDUCATION)

Autori
Bjedov, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
U riječi hrvatskoj / Ćavar, Ana ; Nemeth-Jajić, Jadranka - Zagreb : Hrvatsko filološko društvo ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 341-361

ISBN
978-953-296-143-0

Skup
Okrugli stol posvećen red. prof. dr. sc. Vladi Pandžiću

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
srednjoškolska nastava gramatike, poučavanje gramatike, socijalni oblici rada, učenik hrvatskoga jezika
(secondary school grammar teaching, grammar teaching, social forms of work, student of the Croatian language)

Sažetak
Složenost gramatičkoga sustava u srednjoškolskoj nastavi hrvatskoga jezika zahtijeva odgovoran pristup u poučavanju i učenju tih sadržaja, odnosno učeničkome ovladavanju jezikom na razini komunikacijske kompetencije. Nerijetka je pojava učenikova otpora učenju gramatike što može biti uvjetovano i načinima poučavanja, tj. izborom nastavnih sustava, metoda, oblika, postupaka. Kada je riječ o socijalnim oblicima rada u poučavanju gramatike, tada razmišljanje o tom metodičkom aspektu obuhvaća izbor mogućnosti izravnoga poučavanja, odnosno direktnoga poučavanja frontalnim radom ili samostalan učenički rad koji po svom socijalnom obliku može biti skupinski, zatim rad u paru i individualni. Izbor socijalnoga oblika rada u nastavi gramatke uvjetuju sadržaji koji se uče i poučavanju te planirani ishodi učenja koje treba ostvariti na određenom nastavnom satu, odnosno znanja kojima učenik treba ovladati te kompetencije koje treba steći. Namjera je ovoga rada istražiti koje socijalne oblike rada primjenjuju srednjoškolski nastavnici hrvatskoga jezika u poučavanju gramatike. Uzorak je provedenoga istraživanja činilo 85 srednjoškolskih nastavnika hrvatskoga jezika gimnazija i srednjih strukovnih škola pet županija: Osječko-baranjske, Vukovarsko- srijemske, Brodsko-posavske, Virovitičko- podravske i Požeško-slavonske. Rezultati su pokazali da su u poučavanju gramatike u srednjoj školi zastupljeni svi oblici rada pri čemu je uočena pretežita zastupljenost odgovora ponekad.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Bjedov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bjedov, Vesna
PRIMJENA SOCIJALNIH OBLIKA RADA U POUČAVANJU GRAMATIKE U SREDNJOJ ŠKOLI // U riječi hrvatskoj / Ćavar, Ana ; Nemeth-Jajić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 341-361 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bjedov, V. (2018) PRIMJENA SOCIJALNIH OBLIKA RADA U POUČAVANJU GRAMATIKE U SREDNJOJ ŠKOLI. U: Ćavar, A. & Nemeth-Jajić, J. (ur.)U riječi hrvatskoj.
@article{article, author = {Bjedov, Vesna}, year = {2018}, pages = {341-361}, keywords = {srednjo\v{s}kolska nastava gramatike, pou\v{c}avanje gramatike, socijalni oblici rada, u\v{c}enik hrvatskoga jezika}, isbn = {978-953-296-143-0}, title = {PRIMJENA SOCIJALNIH OBLIKA RADA U POU\v{C}AVANJU GRAMATIKE U SREDNJOJ \v{S}KOLI}, keyword = {srednjo\v{s}kolska nastava gramatike, pou\v{c}avanje gramatike, socijalni oblici rada, u\v{c}enik hrvatskoga jezika}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bjedov, Vesna}, year = {2018}, pages = {341-361}, keywords = {secondary school grammar teaching, grammar teaching, social forms of work, student of the Croatian language}, isbn = {978-953-296-143-0}, title = {APPLICATION OF SOCIAL WORK MODELS IN TEACHING GRAMMAR IN SECONDARY SCHOOL EDUCATION}, keyword = {secondary school grammar teaching, grammar teaching, social forms of work, student of the Croatian language}, publisher = {Hrvatsko filolo\v{s}ko dru\v{s}tvo ; Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font