Pregled bibliografske jedinice broj: 989460
UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE
UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE // Croatica et Slavica Iadertina, 13/2 (2017), 13; 263-286 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 989460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UČENIČKA PERCEPCIJA PRIMJENE SKUPINSKOGA RADA U NASTAVI GRAMATIKE
(STUDENT PERCEPTION OF THE APPLICATION OF GROUP WORK IN TEACHING GRAMMAR)
Autori
Bjedov, Vesna i Sigurnjak, Marija
Izvornik
Croatica et Slavica Iadertina (1845-6839) 13/2
(2017), 13;
263-286
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
obilježja skupinskoga rada, skupinski rad u nastavi gramatike, suradničko učenje, učenička percepcija organizacije i provedbe skupinskoga rada
(characteristics of group work, group work in teaching grammar, cooperative learning, student perception of the organisation and implementation of group work)
Sažetak
U ovome se radu govori o učeničkoj percepciji primjene skupinskoga rada u nastavi gramatike. Ponajprije se na teorijskoj razini razlažu obilježja skupinskoga rada: kriteriji podjele učenika u skupine, podjela uloga u skupinama, broj učenika u skupini, vrste zadataka, trajanje skupinskoga rada. Glede primjene skupinskoga rada u nastavi gramatike ističu se Težakovi stavovi i gledišta. U istraživačkome dijelu rada prikazuju se rezultati provedenoga anketiranja na uzorku od 302 učenika petih, šestih, sedmih i osmih razreda dviju osnovnih škola te učenika prvih, drugih i trećih razreda dviju gimnazija. Cilj je bio ispitati učenike o zainteresiranosti za skupinski rad, zatim o čestoti rada u skupinama u nastavi gramatike, ostvarivanju skupinskoga rada u jednom satu i dvosatu, o podjeli uloga u skupinskome radu, zastupljenosti istovrsnih i raznovrsnih zadataka, o broju učenika u skupini, kvaliteti odnosa učenika u skupinskome radu te o procjeni učinkovitosti skupinskoga rada u nastavi gramatike. Rezultati su provedene ankete pokazali da postoji zainteresiranost ispitanih učenika za ovaj oblik rada, ali je organizaciju i provedbu skupinskoga rada u nastavi gramatike moguće poboljšati poglavito kada je riječ o podjeli uloga u skupinama te oblikovanju kataloga pravila.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija