Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 989035

"Povjerenje u medije i krizno komuniciranje:lokalni radio u izvanrednoj situaciji"


Kedžo, Zdravko
"Povjerenje u medije i krizno komuniciranje:lokalni radio u izvanrednoj situaciji", 2015., doktorska disertacija, Doktorska škola Sveučilišta J.J.Strossmayera, Osijek


CROSBI ID: 989035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Povjerenje u medije i krizno komuniciranje:lokalni radio u izvanrednoj situaciji"
(Trust in Media and Crisis Communication: Local Radio in an Emergency Situation)

Autori
Kedžo, Zdravko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Doktorska škola Sveučilišta J.J.Strossmayera

Mjesto
Osijek

Datum
06.07

Godina
2015

Stranica
2016

Mentor
Izv.prof.dr.sc. Maldini, Pero

Ključne riječi
povjerenje (socijalno, političko), masovni mediji, radio, lokalni radio, kriza i upravljanje krizom, krizno komuniciranje, izvanredna situacija, javnost, publika.
(trust (social, political), mass media, radio, local radio, crises and crisis management, crisis communication, an emergency situation, public, audience.)

Sažetak
Usprkos niskim razinama povjerenja koje građani Hrvatske iskazuju prema medijima i medijskim sadržajima, evidentan je relativno visok stupanj povjerenja prema lokalnom radiju. Ono je relativno postojano i ne bilježi značajniji pad i u okolnostima znatnog porasta korištenja interneta kao primarnog izvora informiranja. To distingvira lokalni radio od svih drugih medija masovnog komuniciranja i ukazuje na potrebu posebnog istraživanja tog fenomena. Pitanje povjerenja u medije postaje osobito važno u izvanrednim situacijama kada je njihovo djelovanje od vitalne važnosti. U tom smislu, ovaj rad istražuje i nastoji utvrditi povezanost i međusobnu uvjetovanost razmjerno više razine povjerenja u lokalni radio, osobito njegov izbor kao primarnog izvora informiranja o izvanrednoj situaciji i njegovih inherentnih tehnoloških, komunikacijskih i komunikoloških prednosti u odnosu na druge masovne medije. Kroz tehnološku, sociopolitičku, sociokulturnu, sociopsihološku i osobito komunikološku analizu pozicije i djelovanja lokalnog radija u suvremenim društvenim uvjetima te posebice povjerenja koje mu građani iskazuju, u ovom radu se nastoji pokazati njegova nezaobilazna uloga u služenju javnom interesu. Pritom se ukazuje na njegov komunikološki, komunikacijski, sigurnosni, politički, socijalni i sociopsihološki potencijal, posebice na primjeru kriznog komuniciranja u izvanrednim situacijama kada se radio pokazuje ključnim činiteljem pravodobnog informiranja javnosti o kriznom događaju na lokalnom području te u kontekstu koordinacije aktivnosti kolektivnih i individualnih aktera sustava upravljanja krizom u zaštiti od opasnosti socijalnih skupina pogođenih kriznim događajem.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdravko Kedžo (autor)

Avatar Url Pero Maldini (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kedžo, Zdravko
"Povjerenje u medije i krizno komuniciranje:lokalni radio u izvanrednoj situaciji", 2015., doktorska disertacija, Doktorska škola Sveučilišta J.J.Strossmayera, Osijek
Kedžo, Z. (2015) '"Povjerenje u medije i krizno komuniciranje:lokalni radio u izvanrednoj situaciji"', doktorska disertacija, Doktorska škola Sveučilišta J.J.Strossmayera, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ked\v{z}o, Zdravko}, year = {2015}, pages = {2016}, keywords = {povjerenje (socijalno, politi\v{c}ko), masovni mediji, radio, lokalni radio, kriza i upravljanje krizom, krizno komuniciranje, izvanredna situacija, javnost, publika.}, title = {"Povjerenje u medije i krizno komuniciranje:lokalni radio u izvanrednoj situaciji"}, keyword = {povjerenje (socijalno, politi\v{c}ko), masovni mediji, radio, lokalni radio, kriza i upravljanje krizom, krizno komuniciranje, izvanredna situacija, javnost, publika.}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ked\v{z}o, Zdravko}, year = {2015}, pages = {2016}, keywords = {trust (social, political), mass media, radio, local radio, crises and crisis management, crisis communication, an emergency situation, public, audience.}, title = {Trust in Media and Crisis Communication: Local Radio in an Emergency Situation}, keyword = {trust (social, political), mass media, radio, local radio, crises and crisis management, crisis communication, an emergency situation, public, audience.}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font