Pregled bibliografske jedinice broj: 989015
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // NAŠE MORE : znanstveno-stručni časopis za more i pomorstvo, 62 (2015), 4 Supplement; 97-103 doi:10.17818/NM/2015/4.9 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 989015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
Autori
Asić, Antun ; Luković, Tihomir ; Kizielewicz, Joanna
Izvornik
NAŠE MORE : znanstveno-stručni časopis za more i pomorstvo (0469-6255) 62
(2015), 4 Supplement;
97-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
veliki svjetski kruzing ; marketinška orijentacija ; strategija diversifikacije tržišne niše ; istraživanja i razvoj
Sažetak
Veliki svjetski kruzing jedna je od kapitalno najjačih industrija nautičkog turizma. Njegov se razvoj već nekoliko desetaka godina odvija kontinuirano uzlazno, što malo industrija bilježi u tom razdoblju. Posebno je zanimljivo analizirati razvoj kruzinga u vremenu svjetske globalne krize koja se zasigurno mora odraziti na svjetski kruzing koji je izrazito globalan. Kako su se ktuzing kompanije i grupacije oduprle krizi i kako održavaju razvojni kontinuitet, osnovna je svrha ovog istraživanja. Dobra organizacija unutar kompanija kruzinga, formiranje grupacija/ korporacija, prepoznatljivost marki, jaka marketinška orijentacija menadžmenta, spretno korištenje strategije diversifikacije, stalna istraživanja tržišta potražnje, područja su kojima se ovo istraživanje bavi. Analiza potreba potencijalnih putnika na kruzeru osigurava ovoj grani turizma konkurentsku prednost na globalnom tržištu turističke potražnje. Zbog toga kruzing postaje uzor i drugim industrijama u aktualnom dobu globalne svjetske gospodarske krize u kojoj menadžment treba tražiti i naći mogućnost i način svoju razvojnu priliku, te osigurati gospodarski rast.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus