Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 989015

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga


Asić, Antun; Luković, Tihomir; Kizielewicz, Joanna
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // NAŠE MORE : znanstveno-stručni časopis za more i pomorstvo, 62 (2015), 4 Supplement; 97-103 doi:10.17818/NM/2015/4.9 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 989015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga

Autori
Asić, Antun ; Luković, Tihomir ; Kizielewicz, Joanna

Izvornik
NAŠE MORE : znanstveno-stručni časopis za more i pomorstvo (0469-6255) 62 (2015), 4 Supplement; 97-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
veliki svjetski kruzing ; marketinška orijentacija ; strategija diversifikacije tržišne niše ; istraživanja i razvoj

Sažetak
Veliki svjetski kruzing jedna je od kapitalno najjačih industrija nautičkog turizma. Njegov se razvoj već nekoliko desetaka godina odvija kontinuirano uzlazno, što malo industrija bilježi u tom razdoblju. Posebno je zanimljivo analizirati razvoj kruzinga u vremenu svjetske globalne krize koja se zasigurno mora odraziti na svjetski kruzing koji je izrazito globalan. Kako su se ktuzing kompanije i grupacije oduprle krizi i kako održavaju razvojni kontinuitet, osnovna je svrha ovog istraživanja. Dobra organizacija unutar kompanija kruzinga, formiranje grupacija/ korporacija, prepoznatljivost marki, jaka marketinška orijentacija menadžmenta, spretno korištenje strategije diversifikacije, stalna istraživanja tržišta potražnje, područja su kojima se ovo istraživanje bavi. Analiza potreba potencijalnih putnika na kruzeru osigurava ovoj grani turizma konkurentsku prednost na globalnom tržištu turističke potražnje. Zbog toga kruzing postaje uzor i drugim industrijama u aktualnom dobu globalne svjetske gospodarske krize u kojoj menadžment treba tražiti i naći mogućnost i način svoju razvojnu priliku, te osigurati gospodarski rast.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Antun Asić (autor)

Avatar Url Tihomir Luković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Asić, Antun; Luković, Tihomir; Kizielewicz, Joanna
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // NAŠE MORE : znanstveno-stručni časopis za more i pomorstvo, 62 (2015), 4 Supplement; 97-103 doi:10.17818/NM/2015/4.9 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Asić, A., Luković, T. & Kizielewicz, J. (2015) Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga. NAŠE MORE : znanstveno-stručni časopis za more i pomorstvo, 62 (4 Supplement), 97-103 doi:10.17818/NM/2015/4.9.
@article{article, author = {Asi\'{c}, Antun and Lukovi\'{c}, Tihomir and Kizielewicz, Joanna}, year = {2015}, pages = {97-103}, DOI = {10.17818/NM/2015/4.9}, keywords = {veliki svjetski kruzing, marketin\v{s}ka orijentacija, strategija diversifikacije tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, istra\v{z}ivanja i razvoj}, journal = {NA\v{S}E MORE : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za more i pomorstvo}, doi = {10.17818/NM/2015/4.9}, volume = {62}, number = {4 Supplement}, issn = {0469-6255}, title = {Diversifikacija u funkciji marketin\v{s}ke koncepcije razvoja svjetskog kruzinga}, keyword = {veliki svjetski kruzing, marketin\v{s}ka orijentacija, strategija diversifikacije tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, istra\v{z}ivanja i razvoj} }
@article{article, author = {Asi\'{c}, Antun and Lukovi\'{c}, Tihomir and Kizielewicz, Joanna}, year = {2015}, pages = {97-103}, DOI = {10.17818/NM/2015/4.9}, keywords = {veliki svjetski kruzing, marketin\v{s}ka orijentacija, strategija diversifikacije tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, istra\v{z}ivanja i razvoj}, journal = {NA\v{S}E MORE : znanstveno-stru\v{c}ni \v{c}asopis za more i pomorstvo}, doi = {10.17818/NM/2015/4.9}, volume = {62}, number = {4 Supplement}, issn = {0469-6255}, title = {Diversifikacija u funkciji marketin\v{s}ke koncepcije razvoja svjetskog kruzinga}, keyword = {veliki svjetski kruzing, marketin\v{s}ka orijentacija, strategija diversifikacije tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, istra\v{z}ivanja i razvoj} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font