Pregled bibliografske jedinice broj: 988999
PERCEPCIJA GLAZBENE IZRAŽAJNOSTI KOD STUDENATA GLAZBE
PERCEPCIJA GLAZBENE IZRAŽAJNOSTI KOD STUDENATA GLAZBE // ZBORNIK SAŽETAKA 1. MEĐUNARODNE UMJETNIČKO- ZNANSTVENE KONFERENCIJA / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana ; Bačlija Sušić, Blaženka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 70-70 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 988999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PERCEPCIJA GLAZBENE IZRAŽAJNOSTI KOD STUDENATA GLAZBE
(PERCEPTION OF MUSIC EXPRESSIVITY IN MUSIC STUDENTS)
Autori
Olčar, Diana ; Bačlija Sušić, Blaženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
ZBORNIK SAŽETAKA 1. MEĐUNARODNE UMJETNIČKO- ZNANSTVENE KONFERENCIJA
/ Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana ; Bačlija Sušić, Blaženka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 70-70
ISBN
978-953-8115-58-5
Skup
1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.03.2019. - 09.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
emocionalni angažman ; glazbena izražajnost ; interpretacija glazbe ; studenti Muzičke akademije
(emotional engagement ; musical expressivity ; musical interpretation ; students of the Academy of Music)
Sažetak
Glazbena izražajnost rezultat je izražavanja izvođačevih emocija i raspoloženja tijekom izvođenja glazbe. To je jedan od najvažnijih čimbenika koji utječe na kvalitetu i vrijednost glazbene izvedbe, a kojem se, s obzirom na promjenu statusa klasične glazbe u suvremenom društvu, ne pridaje dovoljna važnost u istraživanjima. Glazbena izražajnost ovisi, između ostalog, o estetskom opredjeljenju izvođača, njegovim tehničkim sposobnostima, kapacitetu instrumenta na kojem se glazba izvodi, uvjetima izvođenja, kreativnosti izvođača, itd. Cilj je rada istražiti kakva je uloga i značaj glazbene izražajnosti i emocionalnog angažmana pri izvođenju glazbe iz perspektive studenata glazbe na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. U radu su ispitana mišljenja studenata o glazbenoj izražajnosti pri izvođenju glazbe te o učenju i primjeni ekspresivnih vještina tijekom glazbenog obrazovanja. U radu se želi ukazati na značaj glazbene ekspresivnosti i emocionalne izražajnosti pri izvođenju glazbe u cilju unaprjeđenja glazbenog obrazovanja budućih glazbenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)