Pregled bibliografske jedinice broj: 988913
Upravljanje prodajnim timom i motiviranje prodajnog osoblja
Upravljanje prodajnim timom i motiviranje prodajnog osoblja, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 988913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje prodajnim timom i motiviranje prodajnog osoblja
(Sales team management and sales staff motivation)
Autori
Čelko, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
11.03
Godina
2019
Stranica
39
Mentor
Pihir, Igor
Ključne riječi
upravljanje prodajnim timom ; motiviranje prodajnog osoblja
(sales team management ; sales staff motivation)
Sažetak
Prodaja je poznata kao jedna od važnijih funkcija u svakom poduzeću. Kako bi ona uspješno funkcionirala i ostvarila postavljene ciljeve potrebna joj je dobra organizacija. Zbog toga se sastavljaju prodajni timovi koji lakše i efikasnije obavljaju određene poslove ako se njima dobro upravlja. Dobro upravljanje timom zahtjeva puno znanja, vještina i vremena. Prodajno osoblje je nekada potrebno motivirati da bi se lakše postigli određeni ciljevi. Ocjenjivanje prodajnog osoblja se koristi kako bi se poboljšala kvaliteta rada. Nagrađivanje se može provoditi kroz nekoliko oblika i tako povećati motivacija svih članova tima. Pošto se radi o funkciji čije prodajno osoblje svakodnevno ima kontakt s kupcima i komunicira s njima vrlo je bitno razviti dobre komunikacijske vještine. Komunikacija je bitna u razmjeni informacija unutar tima kao i za obavljanje zadataka prodaje. Svaki tim bi trebao imati članove koji imaju potrebna znanja i vještine da bi dobro funkcionirali. Timski rad je od velike pomoći svakom poduzeću, jer tako lakše i efikasnije obavljaju određeni zadaci, donose odluke i rješavanju problemi. Nekada je dobro saslušati više prijedloga i različitih mišljenja prije nego se donese odluka, što je jedna od prednosti timskog rada. U svemu tome uvijek postoji rizik i on se nikada ne može u potpunosti izbjeći. Svaki posao, pa tako i onaj u timu može imati greške prilikom upravljanja. Timovi se najčešće susreću s nekim nevoljama ili neuspjehom koji zajedničkim snagama nastoje riješiti. Dok među članovima tima može doći do sukoba ili skupnog mišljenja. Prilikom razrade ove teme provedeno je proučavanje stručne literature iz knjižnice, internetskih stranica i časopisa. Osobni odlazak u poduzeća i razgovor s voditeljima omogućili su istraživanje slučaja upravljanja prodajnim timom i motiviranja prodajnog osoblja na primjerima iz prakse. U pisanju ovog rada korišteni su programi iz paketa Microsoft Office, a članci su pronađeni uz pomoć Google alata – Google Znalac. Prethodno spomenuta teorija u posljednjem poglavlju rada prikazana je kroz primjere iz prakse na temelju kojih su doneseni zaključci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Igor Pihir
(mentor)