Pregled bibliografske jedinice broj: 988911
Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža
Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 988911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj poslovne komunikacije u funkciji unapređenja imidža
(Importance of business communication in the function of image enhancement)
Autori
Kožić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
11.03
Godina
2019
Stranica
33
Mentor
Pihir, Igor
Ključne riječi
značaj ; poslovna komunikacija ; unapređenje imidža
(importance ; business communication ; image enhancement)
Sažetak
Komunikacija je prisutna svugdje jer gotovo da nema situacije da ljudi na neki način ne komuniciraju jedni sa drugima i dijele informacije. Krvotok svakog poduzeća je komunikacija jer je bez protoka komunikacije nemoguće odvijanje uspješnog poslovanja poduzeća. Poslovna komunikacija je svaka komunikacija koja se odvija na poslu, a koristi se za promicanje proizvoda, usluga te samog poduzeća. Poslovni ljudi kada razgovaraju, šalju e-mail, predstavljaju neki poslovni projekt, telefoniraju ili čitaju – predstavljaju komuniciranje i to verbalno i neverbalno. Zaposlenici na poslovnoj razini poslovnom komunikacijom prezentiraju sami sebe i poduzeće u kojem rade, odnosno imidž poduzeća na tržištu. Imidž je dojam ili slika koju osoba ili poduzeće ostavlja o sebi i on se stvara, gradi svaki dan. Imidž poduzeća je ukupna slika o poduzeću na tržištu. Kako stvoriti dobar imidž, prezentirati neki proizvod ili uslugu javnosti odgovore daje marketinška komunikacija. Marketinška komunikacija podrazumijeva širenje ideja, informiranje javnosti, uvjeravanje javnosti o kupnji nečega pomoću poslovne komunikacije. Oblik tržišne komunikacije poduzeća je integrirana marketinška komunikacije koja uključuje različite oblike komunikacije poduzeća s potrošačima te mogućim potencijalnim novim kupcima. Postoje razni oblici integrirane marketinške komunikacije. Uspješan i efikasan program integrirane marketinške komunikacije osigurava uspješan marketing proizvoda/usluge poduzeća i poboljšava imidž poduzeća. Proces izgradnje kvalitetnog imidža poduzeća temelji se na dugoročnoj sustavnoj integraciji marketinških komunikacija na svim procesima razine poslovanja. Kako poslovna komunikacija utječe na stanje imidža poduzeća prikazano je primjeru jednog drogerijskog poduzeća. Poduzeće provodi razne aktivnosti djelovanja i brigu o zaposlenicima i potrošačima. Drogerija poslovni uspjeh na tržištu zahvaljuje odličnoj poslovnoj komunikaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Igor Pihir
(mentor)