Pregled bibliografske jedinice broj: 988829
Rano učenje hrvatskoga jezika 1
Rano učenje hrvatskoga jezika 1 / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja ; Šimović, Vladimir ; (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007 (zbornik)
CROSBI ID: 988829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano učenje hrvatskoga jezika 1
(Early Learning of the Croatian Language 1)
Urednik/ci
Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja ; Šimović, Vladimir ;
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2007
Stranica
590
ISBN
978-953-99326-6-2
Ključne riječi
strategije učenja/poučavanja u osnovnoj školi, rani jezični razvoj, dječja književnost, jezično-književni identitet
(learning/teaching strategies in primary school, early language development, children's literature linguistic-literary identity)
Sažetak
Tematika se ove zbirne znanstvene knjige odnosi na jezikoslovna, književnoteorijska i metodička proučavanja procesa ranoga usvajanja, učenja i poučavanja hrvatskoga ili stranoga jezika te dječje književnosti i književnoti za mladež. Ranojezični diskurs posebno je razdoblje jezičnoga razvoja koje obuhvaća predškolu te početno osnovnoškolsko obrazovanje. Kako usvajanje materinskoga/stranoga jezika nije samo lingvistička i kognitivna, nego i psihološka, socijalna i kulturološka odrednica, u knjizi se nalaze raznoliki radovi vezani uz aktualna istraživanja suvremenih znanstvenih spoznaja te uz praktičnu primjenu u nastavnome procesu, promičući tako ne samo razvoj jezikoslovnih, književnih i komunikacijskih kompetencija, nego i utjecaj jezično- književnoga identiteta na dijalog, toleranciju i kulturološke veze među različitim sudionicima odgojno-obrazovnoga procesa, a sve s poveznicom višejezičnoga i višekulturalnoga pristupa ranome učenju i poučavanju u osnovnoškolskoj dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb