Pregled bibliografske jedinice broj: 988826
PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026.
PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026. // Magistra Iadertina, 13 (2019), 1; 123-138 doi:10.15291/magistra.2823 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 988826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRISTUP OBRAZOVNOM DIZAJNU ZA 2026.
(ONE APPROACH TO EDUCATIONAL DESIGN FOR THE YEAR 2026.)
Autori
Burcar, Željko
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 13
(2019), 1;
123-138
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Projekt, obrazovni izlazi, poučavanje, kompetencije, znanje, vještine, stavovi, sposobnosti, osobine, uvjerenja i ponašanja
(Project, Educational Outputs, Teaching, Competences, Knowledge, Skills, Atti-tudes, Abilities, Characteristics, Believes and Behavior)
Sažetak
S obzirom na to da živimo u društvu znanja, potrebe tržišta rada svaki dan postavljaju nove zahtjeve za kompetencijama. Projektni pristup dizajniranju obrazovanja javlja se kao neminovnost. Kompetencije su ključni faktor i jedan od preduvjeta za uspjeh pojedinca na tržištu rada, koje će u skoroj budućnosti biti još fleksibilnije jer će za 8 godina zahtijevati mnoge nove kompetencije. Sustav obrazovanja mora pripremiti današnjeg učenika za buduće kompetencije temeljene na ZVSSOUP modelu. U ovom radu postavljeni su teorijski elementi dizajniranja i redizajniranja obrazovnih sadr-žaja po projektnim principima. Efikasan algoritam projektnog modela pretpostavlja projektiranje od finalnog cilja prema početku. Predložen algoritam može zadovoljiti potrebe brzog redefiniranja potrebnih kompetencija za buduće tržište rada, a testirat će se i budućim empirijskim istraživanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ORCID
- GOOGLE SCHOLAR