Pregled bibliografske jedinice broj: 988695
Izrada računalne igre u okruženju GameMaker
Izrada računalne igre u okruženju GameMaker // CASE 2019 - razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2019. str. 65-71 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 988695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada računalne igre u okruženju GameMaker
(Making a Computer Game in GameMaker Environment)
Autori
Matić, Vlatko ; Orehovački, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CASE 2019 - razvoj poslovnih i informatičkih sustava
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2019, 65-71
Skup
Razvoj poslovnih i informatičkih sustava (CASE 2019)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2019. - 26.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Game Maker, GML, sprite, objekt, događaj, funkcija, varijabla
(Game Maker, GML, sprite, object, event, function, variable)
Sažetak
Od nastanka prvih računalnih igara do danas one se neprestano razvijaju i napreduju. Taj proces uvelike ubrzava sve veća količina dostupnih okruženja za njihov razvoj. Jednostavnija okruženja omogućuju novim korisnicima da razvijaju svoje projekte te pritom uče programirati i implementirati nove ideje. Kompleksnija okruženja služe kako bi napredniji korisnici ili stručnjaci mogli razvijati kvalitetnije nove projekte u što manjem vremenu. Jedno od najpopularnijih okruženja za izradu video igara je Game Maker Studio, koji se može svrstati između dvije navedene kategorije. U ovom radu opisan je proces izrade računalne igre u tom okruženju, ali i sam Game Maker te njegovi osnovni pojmovi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti