Pregled bibliografske jedinice broj: 988693
Primjer razvoja - Sustav za evidenciju rada autoservisa
Primjer razvoja - Sustav za evidenciju rada autoservisa // CASE 2019 - razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2019. str. 27-41 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 988693 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjer razvoja - Sustav za evidenciju rada
autoservisa
(An Example of a Development - Vehicle Service
Management System)
Autori
Delinger, Antun ; Orehovački, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CASE 2019 - razvoj poslovnih i informatičkih sustava
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2019, 27-41
Skup
Razvoj poslovnih i informatičkih sustava (CASE 2019)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.02.2019. - 26.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
autoservis, sustav, Android, web, aplikacija, poslovanje, tehnologija
(Vehicle Service, System, Android, Web, Application, Business, Tehnology)
Sažetak
Popravak motornih vozila uobičajena je stvar za gotovo svakog čovjeka budući da je u današnje vrijeme posjedovanje automobila gotovo neophodno za normalan život. Kao i u svemu, postoji velika konkurencija između različitih servisa. S druge strane, autoservisima je nerijetko jedna od slabijih strana organizacija poslova i općenito komunikacija s klijentima. Upravo takvom tržištu namijenjen je sustav za upravljanje radom autoservisa. Cilj ovog rada je olakšati komunikaciju s klijentima u poslovnoj domeni koja još uvijek nije uhvatila korak s najnovijim trendovima i tehnologijama. Upravljanje radom autoservisa obavlja se pomoću tri aplikacije – dvije mobilne Android aplikacije od kojih je jedna namijenjena klijentima, a jedna autoservisu te web aplikacije koja je namijenjena isključivo autoservisu. Klijenti se putem mobilne aplikacije mogu dogovoriti za novi termin pregleda vozila te pratiti povijest popravaka, a osoblje autoservisa putem web aplikacije odgovara na upite i eventualno potvrđuje dogovor za termin. Svaki odgovor autoservisa zabilježen je u obliku obavijesti koja dolazi na Android uređaj klijenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti