Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988660

Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi


Brđanović, Davor
Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi // Zbornik radova ACE 2019 / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 155-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 988660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi
(Some Implications of Psychological Knowledge in Music Pedagogy: The Role of the Psychology of Music in a Contemporary Music School)

Autori
Brđanović, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova ACE 2019 / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 155-169

ISBN
978-953-8115-58-5

Skup
1. međunarodna umjetničko-znanstvena konferencija (ACE 2019)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.03.2019. - 09.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbena kompetencija ; glazbeno obrazovanje ; nastavnici glazbe ; sviranje glazbenog instrumenta ; učenici glazbe
(music education ; music students ; music teachers ; musical competence ; playing a musical instrument)

Sažetak
Učenje pjevanja ili sviranja glazbenog instrumenta zahtjevan je proces. Za uspješan glazbeno umjetnički razvoj i postizanje visoke sviračke razine, pored odgovarajućih kognitivnih i tjelesnih predispozicija, važno je kvalitetno glazbeno obrazovno ozračje i poticajna životna okolina. Osim upornog višegodišnjeg rada, ukupnom razvoju glazbenih sposobnosti pomaže i rano otkrivanje glazbene nadarenosti te početak učenja glazbe i sviranja u što mlađoj dobi. U ranom prepoznavanju i uspješnom vođenju glazbenog talenta glazbenim pedagozima značajnu pomoć nudi psihologija, naročito psihologija glazbe i njezine različite grane poput diferencijalne, razvojne, kognitivne psihologije, psihologije ličnosti ili neuropsihologije. Budući da se znanstvene spoznaje psihologije glazbe u hrvatskom obrazovnom sustavu rijetko rabe, ovaj rad ukazuje na mogućnosti, prednosti i potrebu interdisciplinarnog pedagoško- glazbeno-psihološkog pristupa u dijagnosticiranju te razvijanju glazbenog potencijala učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Davor Brđanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada ed2.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brđanović, Davor
Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi // Zbornik radova ACE 2019 / Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić, Marijana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 155-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brđanović, D. (2020) Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj školi. U: Balić Šimrak, A. & Županić Benić, M. (ur.)Zbornik radova ACE 2019.
@article{article, author = {Br\djanovi\'{c}, Davor}, year = {2020}, pages = {155-169}, keywords = {glazbena kompetencija, glazbeno obrazovanje, nastavnici glazbe, sviranje glazbenog instrumenta, u\v{c}enici glazbe}, isbn = {978-953-8115-58-5}, title = {Neke implikacije psihologijskih spoznaja u glazbenoj pedagogiji: Uloga psihologije glazbe u suvremenoj glazbenoj \v{s}koli}, keyword = {glazbena kompetencija, glazbeno obrazovanje, nastavnici glazbe, sviranje glazbenog instrumenta, u\v{c}enici glazbe}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Br\djanovi\'{c}, Davor}, year = {2020}, pages = {155-169}, keywords = {music education, music students, music teachers, musical competence, playing a musical instrument}, isbn = {978-953-8115-58-5}, title = {Some Implications of Psychological Knowledge in Music Pedagogy: The Role of the Psychology of Music in a Contemporary Music School}, keyword = {music education, music students, music teachers, musical competence, playing a musical instrument}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font