Pregled bibliografske jedinice broj: 988337
Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum
Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 988337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednosni stavovi nastavnika i skriveni kurikulum
(Value Attitudes of Teachers and the Hidden Curriculum)
Autori
Erdeš, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
21.09
Godina
2015
Stranica
20
Mentor
Jukić, Renata
Ključne riječi
kurikulum, vrijednosti, nastavnik, implicitna teorija
(curriculum, values, teacher, implicit theory)
Sažetak
U ovom završnom radu najprije će se pojmovno i sadržajno odrediti pojam kurikuluma. Donijet će se definicija vrijednosti, objasnit će se veza vrijednosti s odgojno-obrazovnim sustavom, te uloga nastavnika u poučavanju istih. Vrijednosti su te koje usmjeravaju ponašanje pojedinca, odnosno koje vode pojedinca, ali i društvenu zajednicu prema dobromu. Škola kao obrazovna institucija mora osim znanja, razvijati kod djece i mladih vrijednosti kao što su ljubav, sloboda, tolerancija, pravda, poštenje i odgovornost. Pri tome važnu ulogu ima nastavnik. Vrijednosti se mogu prenositi svjesnim ili nesvjesnim djelovanjem. Na to se nadovezuje koncept skrivenog kurikuluma koji se ne ograničava samo na problematiku nastavnih planova i programa, nego i na neplanirane odrednice koje usmjeravaju odgojno- obrazovni proces.. Naposljetku će se osvrnuti na implicitnu teoriju nastavnika u suvremenoj školi i važnost da, takozvanu „teoriju u praksi“, svaki nastavnik za sebe osvijesti. Nakon svega, donijet će se zaključak u kojemu će se naznačiti problematika rada i moguća rješenja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija