Pregled bibliografske jedinice broj: 988334
Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 988334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
(Curriculum and Students with Special Educational Needs)
Autori
Vujnović, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
16.09
Godina
2015
Stranica
22
Mentor
Jukić, Renata
Ključne riječi
kurikulum, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, daroviti učenici, učenici s teškoćama u razvoju, individualne potrebe.
(curriculum, students with special educational needs, gifted students, individual needs)
Sažetak
Rad problematizira školski kurikulum i mjesto učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u njemu. Kritički promišlja o problemima s kojima se nastavnici i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama susreću u praksi. Prepoznaje se problematika u nerazmjeru teorije i prakse obzirom na uključivanje učenika s posebnim potrebama u odgojno-obrazovni sustav, organizaciju i evaluaciju njihova rada. Prepoznata je potreba prilagođavanja kurikuluma individualnim potrebama učenika i stvaranja individualiziranih programa koji omogućuju optimalan razvoj učenika s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama. Prepoznaju se posebnosti učenika obzirom na njihovu nadarenost ili teškoće u razvoju te sukladno tome potrebe o kojima je važno promišljati kako bi se poboljšali uvjeti rada s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija