Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 988128

Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole


Grizelj, Brigita; Brust Nemet, Maja
Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole // Research in Education and Rehabilitation, 1 (2018), 1; 74-82 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 988128 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole
(Future teacher's attitudes toward integrating students with hearing and/or vision impairment into regular school)

Autori
Grizelj, Brigita ; Brust Nemet, Maja

Izvornik
Research in Education and Rehabilitation (2637-2037) 1 (2018), 1; 74-82

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
integracija, gluhoća, sljepoća, studenti, redovne škole
(integration, deafness, blindness, students , regular schoo)

Sažetak
Stavovi budućih učitelja prema djeci s teškoćama sluha i vida utječu na kvalitetu odgojno-obrazovne integracije i motivacije za stručnim usavršavanjem u području rada s gluhom i slijepom djecom. Cilj je rada utvrditi stavove budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole. Istraživanje je provedeno anketiranjem 130 studenata Integriranog sveučilišnog preddiplomskog i diplomskog studija učitelja razredne nastave Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku i Slavonskom Brodu. Rezultati su pokazali da se budući učitelji slažu s integracijom djece oštećena vida i/ili sluha u redovne škole, ali smatraju da nisu dovoljno kompetentni za takav pothvat. Ujedno, spremni su za stručno usavršavanje tijekom radnog staža ukoliko će financijske troškove za isto snositi škola u kojoj rade, dok samostalno financiranje smanjuje postotak onih koji se žele usavršavati putem različitih edukacija. Vjeruju da će kurikularna reforma, ukoliko bude zaživjela, donijeti promjene unutar obrazovanja koje će pomoći boljoj integraciji učenika s teškoćama, ali i motivirati same učitelje za stjecanje dodatnih kompetencija. Rezultati istraživanja mogu potaknuti buduće učitelje na pozitivan stav prema razvoju kompetencije ključne za komunikaciju s djecom oštećena sluha i/ili vida unutar razrednog odjela koja će dovesti do uspješnije obrazovne integracije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

erf.untz.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Grizelj, Brigita; Brust Nemet, Maja
Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole // Research in Education and Rehabilitation, 1 (2018), 1; 74-82 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Grizelj, B. & Brust Nemet, M. (2018) Stavovi budućih učitelja o integraciji učenika s oštećenjem sluha i/ili vida u redovne škole. Research in Education and Rehabilitation, 1 (1), 74-82.
@article{article, author = {Grizelj, Brigita and Brust Nemet, Maja}, year = {2018}, pages = {74-82}, keywords = {integracija, gluho\'{c}a, sljepo\'{c}a, studenti, redovne \v{s}kole}, journal = {Research in Education and Rehabilitation}, volume = {1}, number = {1}, issn = {2637-2037}, title = {Stavovi budu\'{c}ih u\v{c}itelja o integraciji u\v{c}enika s o\v{s}te\'{c}enjem sluha i/ili vida u redovne \v{s}kole}, keyword = {integracija, gluho\'{c}a, sljepo\'{c}a, studenti, redovne \v{s}kole} }
@article{article, author = {Grizelj, Brigita and Brust Nemet, Maja}, year = {2018}, pages = {74-82}, keywords = {integration, deafness, blindness, students , regular schoo}, journal = {Research in Education and Rehabilitation}, volume = {1}, number = {1}, issn = {2637-2037}, title = {Future teacher's attitudes toward integrating students with hearing and/or vision impairment into regular school}, keyword = {integration, deafness, blindness, students , regular schoo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font