Pregled bibliografske jedinice broj: 988053
Suradnja roditelja i učitelja nekad i danas
Suradnja roditelja i učitelja nekad i danas // Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Petrinja: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 269-279 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 988053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja roditelja i učitelja nekad i danas
(Parent - Teacher Collaboration - Then and Now)
Autori
Tavas, Dejana ; Đuranović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
/ Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko - Petrinja : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 269-279
ISBN
978-953-8115-53-0
Skup
17. Dani Mate Demarina: Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 07.06.2018. - 08.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dobrobiti suradnje ; e-Dnevnik ; komunikacija ; oblici suradnje roditelja i učitelja
(collaboration benefits ; e – register book ; communication ; forms of parentteacher collaboration)
Sažetak
Tijekom povijesti, kako se razvijao odgojno- obrazovni sustav, tako su se mijenjali i razvijali oblici suradnje roditelja i škole. U prošlosti je postojalo jasno razgraničenje odgojnih sfera između škole i roditeljskog doma. Utjecaj roditelja na obrazovanje njihove djece izvan kuće, odnosno u odgojno-obrazovnom sustavu, bio je minimalan. Međutim, početkom 20. stoljeća dolazi do preispitivanja ovih granica kao i do različitih pokreta za slobodu odgoja i obrazovanja. U skladu sa svojim roditeljskim pravima roditelji žele biti aktivni sudionici u obrazovanju svoje djece, a samim time i sudjelovati u životu i radu škole. Stoga, dolazi do redefiniranja uloga roditelja i učitelja u odgojno-obrazovnom djelovanju. Oni postaju partneri u stvaranju uvjeta i poticanju razvoja cjelokupnog dječjeg potencijala. Ti partnerski odnosi temelje se na kvalitetnoj komunikaciji, zajedničkom radu i međusobnom uvažavanju. Uvođenjem e–Dnevnika u hrvatske škole roditelji su stalno informirani o napretku svoje djece pa se postavlja pitanje redovitosti njihova dolaska u školu i kvalitete suradnje s učiteljima. Cilj je ovog rada dati kratak prikaz suradnje roditelja i učitelja kroz povijest, ukazati na važnost kvalitete te suradnje i istaknuti njezinu dobrobit kako za učenike, tako i za roditelje i učitelje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija