Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 987861

Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija


Barišić, Petra
Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 213-220


CROSBI ID: 987861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija
(Social media and tourist destination choice - example of the city of Dubrovnik and selected social media platforms)

Autori
Barišić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta

Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
213-220

ISBN
978-953-346-065-9

Ključne riječi
društveni mediji ; faze odabira turističke destinacije ; analiza sadržaja ; Dubrovnik
(social media ; the phases of a tourist destination choice process ; content analysis ; Dubrovnik)

Sažetak
Problem istraživanja postavljen je na razmeđu društvenih medija i odabira turističke destinacije, stoga će se ovim istraživanjem utvrditi njihova povezanost i prisutnost društvenih medija u pojedinim fazama odabira. Generalno je poznato da je uloga društvenih medija iz dana u dan sve veća, kao i da se sve veći broj turista okreće društvenim medijima prilikom odabira, no još je uvijek nejasno koliko je zaista značenje društvenih medija u navedenom kontekstu. Stoga je cilj ovog istraživanja kroz fokus na četiri odabrane platforme društvenih medija, tj. Facebook, YouTube, TripAdvisor i Booking.com putem analize sadržaja analizirati njihov značaj kod odabira Dubrovnika kao turističke destinacije, i to kroz tri generičke faze, točnije prije posjete Dubrovniku, za vrijeme boravka u Dubrovniku, te po povratku iz Dubrovnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Barišić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Barišić, Petra
Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 213-220
Barišić, P. (2019) Društveni mediji i odabir turističke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi društvenih medija. U: Marušić, M., Prebežac, d. & Mikulić, J. (ur.) Istraživanje turističkih tržišta. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 213-220.
@inbook{inbook, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, year = {2019}, pages = {213-220}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji, faze odabira turisti\v{c}ke destinacije, analiza sadr\v{z}aja, Dubrovnik}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Dru\v{s}tveni mediji i odabir turisti\v{c}ke destinacije - primjer grada Dubrovnika i odabranih platformi dru\v{s}tvenih medija}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji, faze odabira turisti\v{c}ke destinacije, analiza sadr\v{z}aja, Dubrovnik}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, year = {2019}, pages = {213-220}, keywords = {social media, the phases of a tourist destination choice process, content analysis, Dubrovnik}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Social media and tourist destination choice - example of the city of Dubrovnik and selected social media platforms}, keyword = {social media, the phases of a tourist destination choice process, content analysis, Dubrovnik}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font