Pregled bibliografske jedinice broj: 987743
Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola)
Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola) // Acta kinesiologica, 9 (2015), 1; 99-118 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 987743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola)
(DIFFERENCES IN EDUCATIONAL INDICATORS BETWEEN MALE AND FEMALE STUDENTS OF EDUCATION FACULTIES (MALE AND FEMALE EDUCATOR POSITION UNDER THE SCHOOLS THEORY))
Autori
Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i Žarko Bilić
Izvornik
Acta kinesiologica (1840-2976) 9
(2015), 1;
99-118
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
studenti, edukacija, muškarci, žene, diskriminacija
(students, education, man, woman, discrimination)
Sažetak
Svrha – Ako su teorije škola izraz odnosa između utjecaja društva i škola na formiranje pojedinca s jedne strane i humanističkih individualnosti tih pojedinaca s druge strane, tada je očito da nam mora biti poznat sustav vrijednosti ili njegovi elementi kod budućih edukatora. Cilj rada je utvrđivanje razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta s krajnjom svrhom prepoznavanja elemenata sustava vrijednosti. Dizajn i pristup – Prikupljeni su podaci 406 edukatora (152 Ž i 254 M), te su primjenjene ANOVA, MANOVA i multivarijantna diskriminativna analiza. Nalazi – Rezultati su potvrdili glavnu hipotezu: H0 – Postoji statistički značajna razlika u primjenjenim indikatorima kod tretiranog uzorka muškaraca i žena. Ograničenja i prijedlozi – Ograničenja se mogu pronaći u potrebi potvrde s drugim uzorcima i eventualno s drugačijim ili dodatnim indikatorima. Praktične implikacije – Svakako bi trebalo uvažiti spolne razlike u formiranju lika i struke edukatora, radi boljih
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Dobromir Bonacin
(autor)