Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 987743

Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola)


Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i Žarko Bilić
Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola) // Acta kinesiologica, 9 (2015), 1; 99-118 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 987743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola)
(DIFFERENCES IN EDUCATIONAL INDICATORS BETWEEN MALE AND FEMALE STUDENTS OF EDUCATION FACULTIES (MALE AND FEMALE EDUCATOR POSITION UNDER THE SCHOOLS THEORY))

Autori
Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i Žarko Bilić

Izvornik
Acta kinesiologica (1840-2976) 9 (2015), 1; 99-118

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
studenti, edukacija, muškarci, žene, diskriminacija
(students, education, man, woman, discrimination)

Sažetak
Svrha – Ako su teorije škola izraz odnosa između utjecaja društva i škola na formiranje pojedinca s jedne strane i humanističkih individualnosti tih pojedinaca s druge strane, tada je očito da nam mora biti poznat sustav vrijednosti ili njegovi elementi kod budućih edukatora. Cilj rada je utvrđivanje razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta s krajnjom svrhom prepoznavanja elemenata sustava vrijednosti. Dizajn i pristup – Prikupljeni su podaci 406 edukatora (152 Ž i 254 M), te su primjenjene ANOVA, MANOVA i multivarijantna diskriminativna analiza. Nalazi – Rezultati su potvrdili glavnu hipotezu: H0 – Postoji statistički značajna razlika u primjenjenim indikatorima kod tretiranog uzorka muškaraca i žena. Ograničenja i prijedlozi – Ograničenja se mogu pronaći u potrebi potvrde s drugim uzorcima i eventualno s drugačijim ili dodatnim indikatorima. Praktične implikacije – Svakako bi trebalo uvažiti spolne razlike u formiranju lika i struke edukatora, radi boljih

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Dobromir Bonacin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

actakinesiologica.com

Citiraj ovu publikaciju:

Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i Žarko Bilić
Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola) // Acta kinesiologica, 9 (2015), 1; 99-118 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Danijela Bonacin, D. (2015) Razlike u nekim edukacijskim indikatorima između studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Položaj muških i ženskih edukatora u okviru Teorije škola). Acta kinesiologica, 9 (1), 99-118.
@article{article, author = {Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i \v{Z}arko Bili\'{c}}, year = {2015}, pages = {99-118}, keywords = {studenti, edukacija, mu\v{s}karci, \v{z}ene, diskriminacija}, journal = {Acta kinesiologica}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1840-2976}, title = {Razlike u nekim edukacijskim indikatorima izme\dju studenata i studentica edukacijskih fakulteta (Polo\v{z}aj mu\v{s}kih i \v{z}enskih edukatora u okviru Teorije \v{s}kola)}, keyword = {studenti, edukacija, mu\v{s}karci, \v{z}ene, diskriminacija} }
@article{article, author = {Danijela Bonacin, Dobromir Bonacin i \v{Z}arko Bili\'{c}}, year = {2015}, pages = {99-118}, keywords = {students, education, man, woman, discrimination}, journal = {Acta kinesiologica}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1840-2976}, title = {DIFFERENCES IN EDUCATIONAL INDICATORS BETWEEN MALE AND FEMALE STUDENTS OF EDUCATION FACULTIES (MALE AND FEMALE EDUCATOR POSITION UNDER THE SCHOOLS THEORY)}, keyword = {students, education, man, woman, discrimination} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font