Pregled bibliografske jedinice broj: 987716
Primjena umnih mapa u edukaciji
Primjena umnih mapa u edukaciji // Sport science, 10 (2017), 1; 128-134 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 987716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena umnih mapa u edukaciji
(Aplication of mind maps in education)
Autori
Bonacin, Danijela ; Bonacin, Dobromir ; Bilić, Žarko
Izvornik
Sport science (1840-3662) 10
(2017), 1;
128-134
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
umne mape, edukacija, učenje, pedagogija, kreativnost
(Mind maps, education, learning, pedagogy, creativity)
Sažetak
Ovaj rad raspravlja o uporabi umnih mapa s naglaskom na korištenje u području obrazovanja i pedagoških znanosti. Očigledno, mapiranje uma može postati močan alat za razumijevanje mnogih pedagoških pojava, osobito kada se prenosi znanje. Iz tih razloga, temelej se na mogućim osnovama i temeljima u fiziološkim procesima razmišljanja i pamčenja. Postoje i izvori koji mogu uvelike pomoći u razumijevanju tog problema, kao i za primjenu u svakodnevnim aktivnostima u svim sferama života, a posebno u obrazovanju. Moguće ih je usporediti sa sličnim modelima promišljanja i učenja s kojim ove ideje nedvojbeno dijele velik dio zajedničkog prostora. Pozivaju se sve zainteresirane strane da nastave istraživanja, uključivo ekspreimentalna kako bi se utvrdila aktualna područja, posebice u svjetlu novih obrazovnih strategija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split