Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 987360

Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije


Lončar, Mateja
Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 987360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije
(Visitors satisfaction of the wine tourism in the Zagreb County)

Autori
Lončar, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.02

Godina
2019

Stranica
53

Mentor
Mesić, Željka

Ključne riječi
vinski turizam, vinski turist, posjetitelj, zadovoljstvo posjetitelja, vino
(wine tourism, wine tourist, visitor, visitors satisfaction, wine)

Sažetak
Cilj rada je bio utvrditi zadovoljstvo posjetitelja ponudom vinskog turizma na području Zagrebačke županije, utvrditi glavni razlog posjetitelja za korištenje proizvoda vinskog turizma te glavna ograničenja za češće korištenje proizvoda vinskog turizma. Osobno anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 100 ispitanika s područja Zagrebačke županije. Rezultati istraživanja pokazali su da od proizvoda vinskog turizma, ispitanici najčešće posjećuju vinske ceste i vinarije, zatim vinograde i vinske manifestacije, dok ih najmanje posjećuje vinske festivale. Najposjećenija je Plešivička vinska cesta, od vinskih festivala "VINOcom", te od vinskih manifestacija "VINCEKOVO". Glavni razlozi posjeta vinskom turizmu su posjet vinskim cestama, vinarijama i kušanje/kupnja vina, te doživjeti različitost užitaka lokalnih vina i hrane. Za većinu posjetitelja najvažniji motivi za posjet vinskim cestama i vinarijama su kušanje vina, druženje s partnerom/icom, prijateljima, obitelji, uživanje u različitim vinima, te uživanje u jelu i piću. Ispitanici su relativno zadovoljni ukupnom ponudom vinskog turizma. Kao ograničenja za učestalije korištenje proizvoda vinskog turizma smatraju manjak slobodnog vremena te financijske razloge. Kao razlog za češći odlazak/posjet proizvodima vinskog turizma navode bolju promociju i ponudu lokalnih eno-gastro specijaliteta. U narednih godinu dana visok udio ispitanika namjerava posjetiti neku vinsku cestu, vinariju, vinski festival i manifestaciju. Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu za izradu inovativnih marketinških strategija za sve sudionike vinskog turizma na području Zagrebačke županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željka Mesić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončar, Mateja
Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Lončar, M. (2019) 'Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ar, Mateja}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {vinski turizam, vinski turist, posjetitelj, zadovoljstvo posjetitelja, vino}, title = {Stavovi potro\v{s}a\v{c}a vina o vinskom turizmu na podru\v{c}ju Zagreba\v{c}ke \v{z}upanije}, keyword = {vinski turizam, vinski turist, posjetitelj, zadovoljstvo posjetitelja, vino}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ar, Mateja}, year = {2019}, pages = {53}, keywords = {wine tourism, wine tourist, visitor, visitors satisfaction, wine}, title = {Visitors satisfaction of the wine tourism in the Zagreb County}, keyword = {wine tourism, wine tourist, visitor, visitors satisfaction, wine}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font