Pregled bibliografske jedinice broj: 987360
Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije
Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 987360 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi potrošača vina o vinskom turizmu na području Zagrebačke županije
(Visitors satisfaction of the wine tourism in the Zagreb County)
Autori
Lončar, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.02
Godina
2019
Stranica
53
Mentor
Mesić, Željka
Ključne riječi
vinski turizam, vinski turist, posjetitelj, zadovoljstvo posjetitelja, vino
(wine tourism, wine tourist, visitor, visitors satisfaction, wine)
Sažetak
Cilj rada je bio utvrditi zadovoljstvo posjetitelja ponudom vinskog turizma na području Zagrebačke županije, utvrditi glavni razlog posjetitelja za korištenje proizvoda vinskog turizma te glavna ograničenja za češće korištenje proizvoda vinskog turizma. Osobno anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 100 ispitanika s područja Zagrebačke županije. Rezultati istraživanja pokazali su da od proizvoda vinskog turizma, ispitanici najčešće posjećuju vinske ceste i vinarije, zatim vinograde i vinske manifestacije, dok ih najmanje posjećuje vinske festivale. Najposjećenija je Plešivička vinska cesta, od vinskih festivala "VINOcom", te od vinskih manifestacija "VINCEKOVO". Glavni razlozi posjeta vinskom turizmu su posjet vinskim cestama, vinarijama i kušanje/kupnja vina, te doživjeti različitost užitaka lokalnih vina i hrane. Za većinu posjetitelja najvažniji motivi za posjet vinskim cestama i vinarijama su kušanje vina, druženje s partnerom/icom, prijateljima, obitelji, uživanje u različitim vinima, te uživanje u jelu i piću. Ispitanici su relativno zadovoljni ukupnom ponudom vinskog turizma. Kao ograničenja za učestalije korištenje proizvoda vinskog turizma smatraju manjak slobodnog vremena te financijske razloge. Kao razlog za češći odlazak/posjet proizvodima vinskog turizma navode bolju promociju i ponudu lokalnih eno-gastro specijaliteta. U narednih godinu dana visok udio ispitanika namjerava posjetiti neku vinsku cestu, vinariju, vinski festival i manifestaciju. Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu za izradu inovativnih marketinških strategija za sve sudionike vinskog turizma na području Zagrebačke županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija