Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 987282

Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji


Zanketić, Patricia
Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji, 2012., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


CROSBI ID: 987282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji
(Management of religious events in a tourist destination)

Autori
Zanketić, Patricia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Mjesto
Opatija

Datum
13.07

Godina
2012

Stranica
341

Mentor
Cerović, Zdenko

Ključne riječi
Hodočašća, vjerski događaji, vjerski turizam, turističke destinacija, menadžment.
(Pilgrimages, religious events, religious tourism, tourism destination, management)

Sažetak
Turizam 21. stoljeća predstavlja turizam događaja i manifestacija. Predmet istraživanja ovoga rada su događaji u turizmu zasnovani na vjerskim motivima. Vjerski događaji ne privlače samo vjernike već i brojne znatiželjnike, turiste, prolaznike koji u tom fenomenu traže kulturni ili neki drugi doživljaj. Konkurentnost turističke destinacije ovisi o profiliranosti događaja kao najznačajnijih čimbenika atraktivnosti u procesu privlačenja potencijalnih turista. Vjerski turizam jedan je od oblika turističkih putovanja. Neosporno je, kako je vjerski turizam ukorijenjen u dalekoj prošlosti, ali ta pojava ne mimoilazi niti jedan narod, a isto tako nije nepoznat nijednoj svjetskoj religiji.Ovaj dio turizma kao gospodarska grana uza sva vjerska svojstva, sadrži i sva bitna svojstva turizma u cjelini. Iz svega navedenog zaključuje se da vjerski turizam postaje zanimljiv i kao ekonomsko-poslovna djelatnost s ekonomskim učincima. Hrvatsko turističko gospodarstvo ima velike mogućnosti u razvitku vjerskoga turizma. Analiziranjem strukture turističke potražnje koja je zasnovana na vjerskim motivima s posebnim naglaskom na Rimokatoličku crkvu, odredit će se struktura turističke ponude kojom se zadovoljavaju vjerski motivi turista. Pri tome je moguće utvrditi strukturu i veličinu turističke potrošnje potaknute vjerskim događajima.Iz svega navedenog zaključuje se da pozicioniranje turističke ponude, zasnovano na vjerskim događajima, implicira veću razinu ostvarenja dodane vrijednosti turističkoga proizvoda destinacije.Te mogućnosti treba prepoznati i implementirati u ponudu hrvatskoga turističkog gospodarstva u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Cerović (mentor)

Avatar Url Patricia Zanketić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zanketić, Patricia
Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji, 2012., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Zanketić, P. (2012) 'Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji', doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zanketi\'{c}, Patricia}, year = {2012}, pages = {341}, keywords = {Hodo\v{c}a\v{s}\'{c}a, vjerski doga\djaji, vjerski turizam, turisti\v{c}ke destinacija, menad\v{z}ment.}, title = {Menad\v{z}ment vjerskih doga\djaja u turisti\v{c}koj destinaciji}, keyword = {Hodo\v{c}a\v{s}\'{c}a, vjerski doga\djaji, vjerski turizam, turisti\v{c}ke destinacija, menad\v{z}ment.}, publisherplace = {Opatija} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zanketi\'{c}, Patricia}, year = {2012}, pages = {341}, keywords = {Pilgrimages, religious events, religious tourism, tourism destination, management}, title = {Management of religious events in a tourist destination}, keyword = {Pilgrimages, religious events, religious tourism, tourism destination, management}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font