Pregled bibliografske jedinice broj: 987282
Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji
Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji, 2012., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
CROSBI ID: 987282 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment vjerskih događaja u turističkoj destinaciji
(Management of religious events in a tourist destination)
Autori
Zanketić, Patricia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Mjesto
Opatija
Datum
13.07
Godina
2012
Stranica
341
Mentor
Cerović, Zdenko
Ključne riječi
Hodočašća, vjerski događaji, vjerski turizam, turističke destinacija, menadžment.
(Pilgrimages, religious events, religious tourism, tourism destination, management)
Sažetak
Turizam 21. stoljeća predstavlja turizam događaja i manifestacija. Predmet istraživanja ovoga rada su događaji u turizmu zasnovani na vjerskim motivima. Vjerski događaji ne privlače samo vjernike već i brojne znatiželjnike, turiste, prolaznike koji u tom fenomenu traže kulturni ili neki drugi doživljaj. Konkurentnost turističke destinacije ovisi o profiliranosti događaja kao najznačajnijih čimbenika atraktivnosti u procesu privlačenja potencijalnih turista. Vjerski turizam jedan je od oblika turističkih putovanja. Neosporno je, kako je vjerski turizam ukorijenjen u dalekoj prošlosti, ali ta pojava ne mimoilazi niti jedan narod, a isto tako nije nepoznat nijednoj svjetskoj religiji.Ovaj dio turizma kao gospodarska grana uza sva vjerska svojstva, sadrži i sva bitna svojstva turizma u cjelini. Iz svega navedenog zaključuje se da vjerski turizam postaje zanimljiv i kao ekonomsko-poslovna djelatnost s ekonomskim učincima. Hrvatsko turističko gospodarstvo ima velike mogućnosti u razvitku vjerskoga turizma. Analiziranjem strukture turističke potražnje koja je zasnovana na vjerskim motivima s posebnim naglaskom na Rimokatoličku crkvu, odredit će se struktura turističke ponude kojom se zadovoljavaju vjerski motivi turista. Pri tome je moguće utvrditi strukturu i veličinu turističke potrošnje potaknute vjerskim događajima.Iz svega navedenog zaključuje se da pozicioniranje turističke ponude, zasnovano na vjerskim događajima, implicira veću razinu ostvarenja dodane vrijednosti turističkoga proizvoda destinacije.Te mogućnosti treba prepoznati i implementirati u ponudu hrvatskoga turističkog gospodarstva u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski