Pregled bibliografske jedinice broj: 987127
PRIMJENA MARKETINGA U RAZVOJU STUDENTSKE SPORTSKE UDRUGE
PRIMJENA MARKETINGA U RAZVOJU STUDENTSKE SPORTSKE UDRUGE // 2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 641-645 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 987127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA MARKETINGA U RAZVOJU STUDENTSKE SPORTSKE UDRUGE
(MARKETING APPLICATON IN THE STUDENT'S SPORTS ASSOCIATION DEVELOPMENT)
Autori
Kulaš, Anita ; Sivrić, Hrvoje ; Knežević, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-953-7744-06-9
Skup
2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 03.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strategija marketinga, sport, studentska udruga
(marketing strategy, sport, Student Association)
Sažetak
Bavljenje sportom predstavlja najzdraviji način života. Osnivanjem studentske sportske udruge na Veleučilištu u Slavonskom Brodu omogućen je produktivniji, zdraviji, jednostavno bolji stil života svakog studenta. Da bi takva udruga što uspješnije funkcionirala potrebno je uložiti velike marketinške napore. Za to su potrebne određene strategije marketinga, koje se mogu dobiti na temelju provedenih istraživanja putem kojih se lakše postižu postavljeni marketing ciljevi svake sportske udruge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Slavonskom Brodu