Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 987116

Segmentacija tržišta svježeg mesa iz slobodnog uzgoja


Kovačić, Damir; Mesić, Željka; Barić, Dražen
Segmentacija tržišta svježeg mesa iz slobodnog uzgoja // Proceedings, 54th Croatian & 14th International Symposium on Agriculture / Mioč, Boro ; Širić, Ivan (ur.).
Zagreb, 2019. str. 122-126 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 987116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija tržišta svježeg mesa iz slobodnog uzgoja
(Market segment for fresh meat from outdoor system)

Autori
Kovačić, Damir ; Mesić, Željka ; Barić, Dražen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings, 54th Croatian & 14th International Symposium on Agriculture / Mioč, Boro ; Širić, Ivan - Zagreb, 2019, 122-126

Skup
54. hrvatski i 14. međunarodni simpozij agronoma

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 17.02.2019. - 22.02.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
anketa, svježe meso, slobodan uzgoj, segmentacija, potrošači
(survey, fresh meat, outdoor system, segmentation)

Sažetak
Cilj rada je identifikacija potrošačkih segmenata na tržištu mesa iz slobodnog uzgoja. Provedeno je anketno ispitivanje na prigodnom uzorku od 114 kupaca svježeg mesa u Gradu Zagrebu. Faktorskom i klaster analizom otkrivena su dva potrošačka segmenta koji su nazvani (1) ljubitelji svježeg mesa iz slobodnog uzgoja i, (2) racionalni potrošači svježeg mesa. Potrošači prvog segmenta preferiraju meso iz slobodnog uzgoja u odnosu na ono konvencionalno uzgojeno. Taj segment kupaca značajno više u odnosu na racionalne potrošače drži da je meso iz slobodnog uzgoja u odnosu na ono konvencionalno uzgojeno zdravije, ukusnije, ljepšeg izgleda, kvalitetnije i sigurnije. Ljubitelji svježeg mesa iz slobodnog uzgoja pri kupnji mesa veću pažnju pridaju izgledu mesa, podrijetlu, proizvođaču i načinu proizvodnje u odnosu na racionalne potrošače. Rezultati istraživanja daju informacijsku podlogu proizvođačima svježeg mesa za provođenje diferencirane marketinške strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Mesić (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Damir; Mesić, Željka; Barić, Dražen
Segmentacija tržišta svježeg mesa iz slobodnog uzgoja // Proceedings, 54th Croatian & 14th International Symposium on Agriculture / Mioč, Boro ; Širić, Ivan (ur.).
Zagreb, 2019. str. 122-126 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kovačić, D., Mesić, Ž. & Barić, D. (2019) Segmentacija tržišta svježeg mesa iz slobodnog uzgoja. U: Mioč, B. & Širić, I. (ur.)Proceedings, 54th Croatian & 14th International Symposium on Agriculture.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka and Bari\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2019}, pages = {122-126}, keywords = {anketa, svje\v{z}e meso, slobodan uzgoj, segmentacija, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta svje\v{z}eg mesa iz slobodnog uzgoja}, keyword = {anketa, svje\v{z}e meso, slobodan uzgoj, segmentacija, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka and Bari\'{c}, Dra\v{z}en}, year = {2019}, pages = {122-126}, keywords = {survey, fresh meat, outdoor system, segmentation}, title = {Market segment for fresh meat from outdoor system}, keyword = {survey, fresh meat, outdoor system, segmentation}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font