Pregled bibliografske jedinice broj: 987040
Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima
Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 289-296
CROSBI ID: 987040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima
(Analysis of the online attributes of Croatia as a tourist destination on most important tourism generating markets)
Autori
Miličević, Katarina ; Krešić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta
Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
289-296
ISBN
978-953-346-065-9
Ključne riječi
destinacijski marketing, korisnički generirani sadržaji, destinacijski imidž, Hrvatska
(destination marketing, user generated content, destinaction image, Croatia)
Sažetak
Rad se bavi analizom online dostupnih, korisnički generiranih sadržaja, koji se odnose na imidž Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima. Koisnički generirani sadržaji izuzetno su važni u suvremenom destinacijskom marketingu jer predstavljaju vrstu osobne preporuke, imaju visoku promocijsku vrijednost i veliki utjecaj na odluke turista o odabiru destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Damir Krešić
(autor)