Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 987040

Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima


Miličević, Katarina; Krešić, Damir
Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 289-296


CROSBI ID: 987040 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima
(Analysis of the online attributes of Croatia as a tourist destination on most important tourism generating markets)

Autori
Miličević, Katarina ; Krešić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta

Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
289-296

ISBN
978-953-346-065-9

Ključne riječi
destinacijski marketing, korisnički generirani sadržaji, destinacijski imidž, Hrvatska
(destination marketing, user generated content, destinaction image, Croatia)

Sažetak
Rad se bavi analizom online dostupnih, korisnički generiranih sadržaja, koji se odnose na imidž Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima. Koisnički generirani sadržaji izuzetno su važni u suvremenom destinacijskom marketingu jer predstavljaju vrstu osobne preporuke, imaju visoku promocijsku vrijednost i veliki utjecaj na odluke turista o odabiru destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb,
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Krešić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miličević, Katarina; Krešić, Damir
Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 289-296
Miličević, K. & Krešić, D. (2019) Analiza online atributa Hrvatske kao turističke destinacije na ključnim emitivnim tržištima. U: Marušić, M., Prebežac, D. & Mikulić, J. (ur.) Istraživanje turističkih tržišta. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 289-296.
@inbook{inbook, author = {Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina and Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2019}, pages = {289-296}, keywords = {destinacijski marketing, korisni\v{c}ki generirani sadr\v{z}aji, destinacijski imid\v{z}, Hrvatska}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Analiza online atributa Hrvatske kao turisti\v{c}ke destinacije na klju\v{c}nim emitivnim tr\v{z}i\v{s}tima}, keyword = {destinacijski marketing, korisni\v{c}ki generirani sadr\v{z}aji, destinacijski imid\v{z}, Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mili\v{c}evi\'{c}, Katarina and Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2019}, pages = {289-296}, keywords = {destination marketing, user generated content, destinaction image, Croatia}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Analysis of the online attributes of Croatia as a tourist destination on most important tourism generating markets}, keyword = {destination marketing, user generated content, destinaction image, Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font