Pregled bibliografske jedinice broj: 986995
Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj
Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova VI. međunarodne konferencije "Menadžment u sportu"
Beograd: Alfa BK Univerzitet, 2011. str. 20-23 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 986995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj
(Marketing concept in sports organizations in the Republic of Croatia)
Autori
Bratinčević, Teo ; Jerkunica, Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova VI. međunarodne konferencije "Menadžment u sportu"
/ - Beograd : Alfa BK Univerzitet, 2011, 20-23
ISBN
978-86-86197-31-3
Skup
VI međunarodna konferencija "Menadžment u sportu" = 6th International Conference "Management in Sport"
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 20.05.2010. - 21.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Sport ; Marketing ; Marketinški koncept
(Sports ; Marketing ; Marketing Concept)
Sažetak
Rad se bavi koncepcijom marketinga u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj koja je u začetku i koja ne funkcionira u cijelosti. Opisuje se značaj sporta koji je društveni i onaj koji se sve više razvija u smjeru biznisa i za kojega sve više vrijede ekonomski principi. Opisan je također i sportski potencijal Republike Hrvatske, koji je ogroman i neiskorišten u marketinškom smislu. Hrvatski sport se danas nalazi u neizvjesnoj sivoj zoni prelaska iz državnog, institucijskog upravljanja sportom na tržišni princip. Također vidljiva je velika tržišna neravnoteža između ponude i potražnje na tržištu sporta gdje je opseg ponude uvelike prerastao potražnju i krajnje je vrijeme da se pojavi pravi marketinški koncept koji zahtjeva jedan zaokruženi cjeloviti pristup upravljanja marketingom sportskih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split