Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 986995

Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj


Bratinčević, Teo; Jerkunica, Alen
Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova VI. međunarodne konferencije "Menadžment u sportu"
Beograd: Alfa BK Univerzitet, 2011. str. 20-23 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 986995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj
(Marketing concept in sports organizations in the Republic of Croatia)

Autori
Bratinčević, Teo ; Jerkunica, Alen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova VI. međunarodne konferencije "Menadžment u sportu" / - Beograd : Alfa BK Univerzitet, 2011, 20-23

ISBN
978-86-86197-31-3

Skup
VI međunarodna konferencija "Menadžment u sportu" = 6th International Conference "Management in Sport"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 20.05.2010. - 21.05.2010

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Sport ; Marketing ; Marketinški koncept
(Sports ; Marketing ; Marketing Concept)

Sažetak
Rad se bavi koncepcijom marketinga u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj koja je u začetku i koja ne funkcionira u cijelosti. Opisuje se značaj sporta koji je društveni i onaj koji se sve više razvija u smjeru biznisa i za kojega sve više vrijede ekonomski principi. Opisan je također i sportski potencijal Republike Hrvatske, koji je ogroman i neiskorišten u marketinškom smislu. Hrvatski sport se danas nalazi u neizvjesnoj sivoj zoni prelaska iz državnog, institucijskog upravljanja sportom na tržišni princip. Također vidljiva je velika tržišna neravnoteža između ponude i potražnje na tržištu sporta gdje je opseg ponude uvelike prerastao potražnju i krajnje je vrijeme da se pojavi pravi marketinški koncept koji zahtjeva jedan zaokruženi cjeloviti pristup upravljanja marketingom sportskih organizacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Alen Jerkunica (autor)

Avatar Url Teo Bratinčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bratinčević, Teo; Jerkunica, Alen
Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova VI. međunarodne konferencije "Menadžment u sportu"
Beograd: Alfa BK Univerzitet, 2011. str. 20-23 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bratinčević, T. & Jerkunica, A. (2011) Marketinški koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj. U: Zbornik radova VI. međunarodne konferencije "Menadžment u sportu".
@article{article, author = {Bratin\v{c}evi\'{c}, Teo and Jerkunica, Alen}, year = {2011}, pages = {20-23}, keywords = {Sport, Marketing, Marketin\v{s}ki koncept}, isbn = {978-86-86197-31-3}, title = {Marketin\v{s}ki koncept u sportskim organizacijama u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Sport, Marketing, Marketin\v{s}ki koncept}, publisher = {Alfa BK Univerzitet}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Bratin\v{c}evi\'{c}, Teo and Jerkunica, Alen}, year = {2011}, pages = {20-23}, keywords = {Sports, Marketing, Marketing Concept}, isbn = {978-86-86197-31-3}, title = {Marketing concept in sports organizations in the Republic of Croatia}, keyword = {Sports, Marketing, Marketing Concept}, publisher = {Alfa BK Univerzitet}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font