Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 986962

Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima


Telišman-Košuta, Neda; Marušić, Zrinka
Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 249-259


CROSBI ID: 986962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima
(Research of Croatia’s image as a tourist destination on foreign markets)

Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Marušić, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta

Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
249-259

ISBN
978-953-346-065-9

Ključne riječi
imidž ; turistička destinacija ; Hrvatska ; istraživanje
(image ; tourist destination ; Croatia ; survey)

Sažetak
U radu se prikazuje razvoj metodologije istraživanja imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima s naglaskom na izradi instrumenta istraživanja. Istraživanje je provedeno za potrebe izrade Glavnog plana i strategije razvoja turizma Republike Hrvatske 2011. godine. Osim metodološkog pristupa prikazuju se i glavni rezultati istraživanja uključujući spontane asocijacije na spomen Hrvatske te percepciju društvenih, geopolitičkih, vrijednosnih i emotivnih obilježja Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Telišman-Košuta, Neda; Marušić, Zrinka
Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 249-259
Telišman-Košuta, N. & Marušić, Z. (2019) Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima. U: Marušić, M., Prebežac, D. & Mikulić, J. (ur.) Istraživanje turističkih tržišta. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 249-259.
@inbook{inbook, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Maru\v{s}i\'{c}, Zrinka}, year = {2019}, pages = {249-259}, keywords = {imid\v{z}, turisti\v{c}ka destinacija, Hrvatska, istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Istra\v{z}ivanje imid\v{z}a Hrvatske kao turisti\v{c}ke destinacije na inozemnim tr\v{z}i\v{s}tima}, keyword = {imid\v{z}, turisti\v{c}ka destinacija, Hrvatska, istra\v{z}ivanje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Maru\v{s}i\'{c}, Zrinka}, year = {2019}, pages = {249-259}, keywords = {image, tourist destination, Croatia, survey}, isbn = {978-953-346-065-9}, title = {Research of Croatia’s image as a tourist destination on foreign markets}, keyword = {image, tourist destination, Croatia, survey}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font