Pregled bibliografske jedinice broj: 986962
Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima
Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 249-259
CROSBI ID: 986962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima
(Research of Croatia’s image as a tourist destination on foreign markets)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Marušić, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Istraživanje turističkih tržišta
Urednik/ci
Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
249-259
ISBN
978-953-346-065-9
Ključne riječi
imidž ; turistička destinacija ; Hrvatska ; istraživanje
(image ; tourist destination ; Croatia ; survey)
Sažetak
U radu se prikazuje razvoj metodologije istraživanja imidža Hrvatske kao turističke destinacije na inozemnim tržištima s naglaskom na izradi instrumenta istraživanja. Istraživanje je provedeno za potrebe izrade Glavnog plana i strategije razvoja turizma Republike Hrvatske 2011. godine. Osim metodološkog pristupa prikazuju se i glavni rezultati istraživanja uključujući spontane asocijacije na spomen Hrvatske te percepciju društvenih, geopolitičkih, vrijednosnih i emotivnih obilježja Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb