Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 986859

Očekivanja vezana uz komunikaciju i suradnju s roditeljima od strane budućih učitelja i učiteljica


Lovreković Dalia
Očekivanja vezana uz komunikaciju i suradnju s roditeljima od strane budućih učitelja i učiteljica, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 986859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Očekivanja vezana uz komunikaciju i suradnju s roditeljima od strane budućih učitelja i učiteljica
(Prospective teachers’ expectations regarding communication and cooperation with parents)

Autori
Lovreković Dalia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2018

Stranica
39

Mentor
Pavin Ivanec, Tea

Ključne riječi
riječi: učitelji primarnog obrazovanja, kompetencije, roditeljstvo, suradnja
(primary school teachers, competencies, parenting, cooperation)

Sažetak
Svakim danom svjedočimo sve urbanijem načinu života u kojem ponestaje vremena potrebnog za odgoj. Najvažniju ulogu u odgoju svakako imaju roditelji, no važnu ulogu u odgoju (naravno, i obrazovanju) djece imaju odgajatelji i učitelji koji mogu u značajnoj mjeri doprinijeti stvaranju optimalnih uvjeta djetetova razvoja. Kako bi odgoj bio što uspješniji i bolji način, na razini predškolske ustanove potrebna je suradnja roditelja i odgojitelja, a na razini škole suradnja roditelja i učitelja. Adekvatnom suradnjom i komunikacijom roditelja i učitelja može se postići veliki uspjeh, a na taj način roditelji i učitelji su sukreatori optimalne okoline za djetetov razvoj. Da bi bili uspješni, svi oni koji ulaze u učiteljsku profesiju trebaju posjedovati određene kompetencije i vještine. Kompetencije potrebne učiteljima primarnog obrazovanja su predmetnog, pedagoškog, didaktičkog i metodičkog karaktera. Uz kompetencije potrebno je posjedovati i sposobnost komuniciranja, rješavanja konflikata, shvaćanja različitih stavova, procjene i samoprocjene te suradnje. Dakako, nemaju svi jednake mogućnosti pa tako ni svi učitelji nemaju jednako usavršene sve ove kompetencije i vještine te je upravo iz tog razloga potrebno odgovarajuće obrazovanje koje će to omogućiti. Kao jedna od mogućnosti svakako je upravo obrazovanje u sklopu odgovarajućih sveučilišnih programa unutar kojih bi trebalo biti prilike za stjecanje svih potrebnih kompetencija. No nakon završenog inicijalnog obrazovanja, kako bi se upotpunio teorijski dio znanja potrebno je steći radno iskustvo odnosno te se stručno usavršavati. Cilj istraživanja ovog diplomskog rada bio je ispitati samoprocijenjenu razinu kompetentnosti budućih učitelja i učiteljica za rad i suradnju s roditeljima, odnosno ispitati njihovu samoprocjenu sposobnosti rada i suradnje s roditeljima. Sudionici istraživanja su bili studenti 4. i 5. godine Učiteljskog studija u Zagrebu. Ukratko, istraživanje je pokazalo da se budući učitelji osjećaju relativno kompetentnima za rad s roditeljima, ali očekuju da bi moglo biti određenih poteškoća od strane roditelja prilikom stvaranja uspješne suradnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tea Pavin Ivanec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lovreković Dalia
Očekivanja vezana uz komunikaciju i suradnju s roditeljima od strane budućih učitelja i učiteljica, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Lovreković Dalia (2018) 'Očekivanja vezana uz komunikaciju i suradnju s roditeljima od strane budućih učitelja i učiteljica', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {39}, keywords = {rije\v{c}i: u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, kompetencije, roditeljstvo, suradnja}, title = {O\v{c}ekivanja vezana uz komunikaciju i suradnju s roditeljima od strane budu\'{c}ih u\v{c}itelja i u\v{c}iteljica}, keyword = {rije\v{c}i: u\v{c}itelji primarnog obrazovanja, kompetencije, roditeljstvo, suradnja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {39}, keywords = {primary school teachers, competencies, parenting, cooperation}, title = {Prospective teachers’ expectations regarding communication and cooperation with parents}, keyword = {primary school teachers, competencies, parenting, cooperation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font