Pregled bibliografske jedinice broj: 986836
Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije
Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije // Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations / Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] (ur.).
Beograd: All in One Print Center, Belgrade, 2019. str. 450-455 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 986836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije
(Changing attitudes and consumers behavior with integrated marketing communication)
Autori
Guzovski, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations
/ Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] - Beograd : All in One Print Center, Belgrade, 2019, 450-455
ISBN
978-86-80194-15-8
Skup
4th International Scientific-Business Conference LIMEN 2018
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 13.12.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integrirana marketing komunikacija ; društveni marketing ; stavovi ; ponašanje potrošača
(integrated marketing communication ; social marketing ; attitudes ; consumer behaviour)
Sažetak
Promjena ponašanja ovisi o osobnim stavovima, vrijednostima i uvjerenjima. Posredstvom integrirane marketing komunikacije prenose se poruke koje ističu pozitivne posljedice ponašanja i navode negativne u okviru društvenog marketinga, a koje mogu utjecati na svijest pojedinca da promjeni mišljenje odnosno ponašanje iz neželjenog u željeno. Identifikacijom ključnih osoba i njihovih stavova i ponašanja utječe se na ciljnu skupinu kao i na stavove, svijest i ponašanje potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište Libertas
Profili:
Marina Guzovski
(autor)