Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 986836

Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije


Guzovski, Marina
Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije // Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations / Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] (ur.).
Beograd: All in One Print Center, Belgrade, 2019. str. 450-455 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 986836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije
(Changing attitudes and consumers behavior with integrated marketing communication)

Autori
Guzovski, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations / Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] - Beograd : All in One Print Center, Belgrade, 2019, 450-455

ISBN
978-86-80194-15-8

Skup
4th International Scientific-Business Conference LIMEN 2018

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 13.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
integrirana marketing komunikacija ; društveni marketing ; stavovi ; ponašanje potrošača
(integrated marketing communication ; social marketing ; attitudes ; consumer behaviour)

Sažetak
Promjena ponašanja ovisi o osobnim stavovima, vrijednostima i uvjerenjima. Posredstvom integrirane marketing komunikacije prenose se poruke koje ističu pozitivne posljedice ponašanja i navode negativne u okviru društvenog marketinga, a koje mogu utjecati na svijest pojedinca da promjeni mišljenje odnosno ponašanje iz neželjenog u željeno. Identifikacijom ključnih osoba i njihovih stavova i ponašanja utječe se na ciljnu skupinu kao i na stavove, svijest i ponašanje potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski, Marina
Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije // Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations / Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] (ur.).
Beograd: All in One Print Center, Belgrade, 2019. str. 450-455 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Guzovski, M. (2019) Promjena stavova i ponašanja potrošača posredstvom integrirane marketing komunikacije. U: Association of Economists and Managers of the Balkans [etc.] (ur.)Fourth international scientific-business conference limen 2018 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations.
@article{article, author = {Guzovski, Marina}, year = {2019}, pages = {450-455}, keywords = {integrirana marketing komunikacija, dru\v{s}tveni marketing, stavovi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-86-80194-15-8}, title = {Promjena stavova i pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a posredstvom integrirane marketing komunikacije}, keyword = {integrirana marketing komunikacija, dru\v{s}tveni marketing, stavovi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {All in One Print Center, Belgrade}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Guzovski, Marina}, year = {2019}, pages = {450-455}, keywords = {integrated marketing communication, social marketing, attitudes, consumer behaviour}, isbn = {978-86-80194-15-8}, title = {Changing attitudes and consumers behavior with integrated marketing communication}, keyword = {integrated marketing communication, social marketing, attitudes, consumer behaviour}, publisher = {All in One Print Center, Belgrade}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font