Pregled bibliografske jedinice broj: 986669
Etika oglašavanja na društvenim mrežama
Etika oglašavanja na društvenim mrežama, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 986669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika oglašavanja na društvenim mrežama
(Ethics of advertising on social networks)
Autori
Huđek, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
14.02
Godina
2019
Stranica
119
Mentor
Jolić, Tvrtko
Ključne riječi
etika ; poslovna etika ; oglašavanje ; društvene mreže
(ethics ; business ethics ; advertising ; social networks)
Sažetak
Oglašavanje na društvenim mrežama predstavlja sve važniji oblik marketinških aktivnosti u današnjem svijetu. Pored standardnih etičkih problema s kojima se oglašavanje susreće, oglašavanje na društvenim mrežama susreće se i s novim izazovima. To je posebno izraženo u domeni zaštite osobnih podataka i njihova korištenja u marketinške svrhe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija